امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۴۰:۳۷  آخرین بروزرسانی : بهمن ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 51654
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به نظر می رسد که محمد زارع پور با با پیشنهاد پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به جهت خبرپراکنی مدیر سایت مجازی فدراسیون موافقت کرده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور و به نقل از منابع آگاه در فدراسیون تنیس روی میز کشور، گویا محمد زارع پور بدلیل استعفای مسئول سایت فدراسیون با…

    untitled

    به نظر می رسد که محمد زارع پور با با پیشنهاد پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به جهت خبرپراکنی مدیر سایت مجازی فدراسیون موافقت کرده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور و به نقل از منابع آگاه در فدراسیون تنیس روی میز کشور، گویا محمد زارع پور بدلیل استعفای مسئول سایت فدراسیون با پیشنهاد کاملا بجای مدیر پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور در ارتباط با خبرپراکنی مدیر سایت مجازی موافقت نموده است.

    این منبع که نخواست نامش فاش شود در این باره اظهار داشت که انصافا وبدون جناح بندیهای موجود ،مسئولین فدراسیون به این نتیجه رسیده که با توجه به عدم کارنامه دار بودن مدیر سایت مجازی فدراسیون در امر مربیگری و خصوصا بازیکن سازی بهترین گزینه، پیشنهاد مدیر پایگاه تخصصی بوده لذا زارع پور به وی دستور داده تا فقط مسئولیت تایپ و خبرپراکنی در باره این مسابقات را عهده دار گردد.

    این منبع همچنین افزود که زارع پور دستور داده اکیدا یوزر وپسوورد سایت را در اخیار نامبرده قرار ندهند ودر صورت قرار دادن آن بلافاصله بعد از مسابقات آن را فورا تغییر دهند .

    زارع پور در این باره تاکید کرده نمبرده فقط مسئول تایپ باشد.

    این منبع همچنین اظهار داشت که چنانچه به نوع خبرپراکنی اخبار موجود نیم نگاهی بشود  بسادگی متوجه رد پای مدیر سایت مجازی در این ارتباط خواهید شد.زیرا برخی ردپاها دقیقا یادآور زمانی است که وی زیر بنای ماندگاری محمد زارع پور را بخاطر گرفتن برخی منافع (نه دلسوزی برای تنیس روی میز کشور)تحت شعاع قرار داده بود با این تفاوت که دیگر از پاک کردن برخی اخبار همانند بلایی که بر سرسایت خودش آورد ناتوان می باشد.

    گرچه اخبار این دوره از مسابقات یکی از ضعیف ترین ادوار خود را تجربه کرده اما حداقل نمیتوان باندازه مسئول کمیته مربیان که یک کار تخصصی است و در کارنامه نامبرده چنین چیزی وجود ندارد ایراد گرفت!

    اخبار پراکنده و نامربوط و حاشیه ساز که هیچ ربطی به اصل موضوعات جاری نداشته و ندارد این روزها در سایت فدراسیون زیاد به چشم میخورد که در این رابطه حتی صدای رسانه ها هم در آمده است.

    خبرهای تایید نشده ای دریافت شده که در پشت صحنه برعلیه محمد زارع پور اقداماتی توسط برخی افراد آن هم برخلاف روال منطقی صورت گرفته که پس از بررسی در این باره اطلاع رسانی جامعی خواهیم داشت.

    مدیریت سایت از محمد زارع پور برای قبول این پیشنهاد کمال تشکر را دارد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "موافقت رئیس فدراسیون باپیشنهاد پایگاه تخصصی!"
    تازه ترین اخبار