امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۴۴:۰۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 51684
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی هند قهرمان مسابقات کشورهای پرتقالی زبان (لوزوفونیا) شد. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز  هند این تیم موفق شد  در مسابقات کشورهای پرتقالی زبان(لوزوفونیا) به مقام قهرمانی دست یابد. سایت فدراسیون تنیس روی میز ایران وهمچنین برخی سایتهای وابسته این مطلب را…

    6VY_lusofo2014

    تیم ملی هند قهرمان مسابقات کشورهای پرتقالی زبان (لوزوفونیا) شد.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز  هند این تیم موفق شد  در مسابقات کشورهای پرتقالی زبان(لوزوفونیا) به مقام قهرمانی دست یابد.

    سایت فدراسیون تنیس روی میز ایران وهمچنین برخی سایتهای وابسته این مطلب را بصورت برجسته اطلاع رسانی کرده و دلیل عدم حضور تیم اصلی هند در ایران را حضور در این مسابقات تلقی کرده اند.

    تاکنون عدم حضور تیم مصر در ایران برگشت از فرودگاه اعلام شده بود که بعدا مشخص شد چنین خبری موثق نبوده زیرا بازیکنان اصلی تیم ملی مصر در یکی از کشورهای اروپایی به سر می برند.

    همچنین عدم حضور تیم ملی هند در ایران شرکت در مسابقات (لوزوفونیا) اعلام شده است که احتمالا عدم حضور تیم اصلی کره و برخی تیمهای دیگر حضور در جشن زولبیا اعلام خواهد شد!

    متاسفانه خبرپراکنی این چنین نشان دهنده ناشی گری وغیر حرفه ای بودن در امر کارشناسی و سایت داری می باشد زیرا صداقت وتوام با آن شفاف سازی بهترین برگ برنده برای یک سیستم خواهد بود.

    به نظر می رسد با این کارمخاطب را باشبهات فراوانی همراه خواهیم ساخت.

    آیا بهتر نیست به بضاعت فعلی بسنده نماییم؟

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "هند قهرمان مسابقات کشورهای پرتقالی زبان(لوزوفونیا) شد(تصویری) وتوضیح مدیر سایت!"
    1. محمد رضا عدالت پناه گفت:

      این تیم اصلی هند بود ای کاش در مسابقات فجر هم با ترکیب اصلی شرکت میکردند


    تازه ترین اخبار