امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۹:۱۸  آخرین بروزرسانی : بهمن ۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 51706
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       در ادامه رقابتهای جام فجر تیم ملی (الف) مردان کشورمان به فینال رقابتهای تیمی راه یافت وبانوان کشورمان به مقام سومی بسنده کردند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیم ملی (الف) کشورمان برابر تیم ملی (ب) به میدان رفت وموفق به برتری ۳برصفر شد و به فینال راه یافت. در دیگر…

     

     

     

    در ادامه رقابتهای جام فجر تیم ملی (الف) مردان کشورمان به فینال رقابتهای تیمی راه یافت وبانوان کشورمان به مقام سومی بسنده کردند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیم ملی (الف) کشورمان برابر تیم ملی (ب) به میدان رفت وموفق به برتری ۳برصفر شد و به فینال راه یافت.

    در دیگر بازی این بخش تیم هند برابر تیم روسیه قرار گرفت وموفق شد با نتیجه ۳بر۱ از سد ای تیم گذشته و رقیب ایران در فینال شود.

    در بخش بانوان نیز تیمهای مجارستان و هند به فینال راه یافتند.در این بخش تیم مجارستان با نتیجه بر صفر از سد قزاقستان گذشت و تیم هند با همین نتیجه تیم ملی (الف) بانوان کشورمان را از پیش روی برداشت.

    فینال این رقابتها عصر امروز پیگیری می شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات بین المللی فجر کاپ(بهمن۹۲)ایران(الف) به فینال راه یافت /بانوان سوم شدند"
    1. شمین مرادی دشت گفت:

      تبریک و خسته نباشید به مربیان تیم ملی به ویژه مادر عزیزم 😉 , و همچنین همه بازیکنان عزیز تیم ملی به امید اینکه روی تنیس روی میز بانوان بیشتر سرمایه گذاری شود که نهایتا نتایج بهتر و بهتری هم شاهد باشیم.
      خسته نباشید به همتون


    تازه ترین اخبار