امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۳۳:۱۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 51725
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسئول مسابقات فدراسیون تنیس روی میز گفت: اینکه از ملی پوشان با سابقه هم صد هزار تومان گرفتیم دلیل خاصی نداشت فقط می خواستیم هرکس برای پینگ پنگ ارزش قائل است جلو بیاید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،علیرضا حجازیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اگر از برخی بازیکنان باسابقهمثل…

    مسئول مسابقات فدراسیون تنیس روی میز گفت: اینکه از ملی پوشان با سابقه هم صد هزار تومان گرفتیم دلیل خاصی نداشت فقط می خواستیم هرکس برای پینگ پنگ ارزش قائل است جلو بیاید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،علیرضا حجازیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اگر از برخی بازیکنان باسابقهمثل اخلاق پسند، احدی و لطف اله نسبی خواستیم مانند سایرین در پیکارهای انفرادی مبلغ صد هزار تومان بدهند علتش این بود که هرکس برای پینگ پنگ ارزش قائل است جلو بیاید در بخش بانوان این رقم ۵۰ هزار تومان است. اکنون هم مهران احدی و میدیا لطف اله نسبی ثبت نام کرده اند .

     

    وی اعلام کرد: رقابت‌های بین المللی جام فجر امسال با حضور ۱۰ تیم خارجی آغاز شد در حالی که سال گذشته ۶ تیم به ایران آمده بودند ، برخلاف حواشی که گفته می شود هندیها تیم خوبی ندارند بازیکنی از آنها به نام شتیل توانسته در مسابقات اخیر کشورش کمال را شکست دهد، هند، کره و روسیه بنام بودند و تیمهای ملی الف ، ب و جوانان ما نیز رقابتهای قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند.

     

    حجازیاندرخصوص رقابتهای فجر کاپ بانوان گفت: مسابقات آنها در شیرودی برگزار می شود و مجارستان، هند و قزاقستان بازیکنان خوبی را به ایران آورده اند.

    مسئول برگزاری مسابقات خاطرنشان کرد: خدارا شکر می کنیم که تاکنون مسابقات در شرایط ایده آلی در حال برگزاری است و هیچ کس اعتراضی نداشته، ضمن اینکه بازیکنان خارجی را در هتل المپیک اسکان داده ایم.

    توضیح مدیر سایت:

    آقای حجازیان آیا پول  نشانه ارزش است؟

    آیا پول گرفتن از بازیکنان ارزشمند این مرز وبوم ارزش محسوب می شود؟

    اتفاقا افکار عمومی کاملا برعکس فکر میکنند !آیا فرقی بین قهرمانانی که سالها برای این رشته زحمت کشیده با دیگران نیست؟

    واقعا باید متاسف بود که صرفا مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برای آقایان و۵۰ هزار تومان برای بانوان معیار ارزش قائل شدن برای این رشته می باشد.

    آیا این گفته با انقلاب مستضعفان همخوانی دارد؟؟؟

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حجازیان: ورودی گرفتیم تا هرکس برای پینگ پنگ ارزش قائل است بیاید(توضیح مدیر سایت)"
    1. نیکخواه-محمد گفت:

      آقای علوی من که متوجه نشدم مثل سایرینی که در خبر آمده یعنی مسابقات برای عموم آزاد بوده و تنها با صد هزار تومان ورودی مسابقات انفرادی را میشد بازی کرد.؟؟؟

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب نیکخواه
        با سلام
        احتراما، بجز افرادی که نامشان در لیست دعوت به اردوی تیم ملی بوده است،هربازیکن دیگری برای شرکت در مسابقات انفرادی قصد شرکت دارد باید در بخش
        مردان ۱۰۰ هزارتومان ودر بخش بانوان ۵۰ هزارتومان پرداخت نماید!
        البته این بدون در نظر گرفتن بحث ایاب و ذهاب بازیکنان مثلا از دورترین منطقه جغرافیایی کشور محسوب می شود که بوطر مثال بازیکنی که از خوزستان قصد حضور در این مسابقات را دارد باید ۲۵۰ هزار توامان نیز بابت پرواز هزینه نماید که با احتساب ورودی در مسابقات مبلغی در حدود ۳۵۰ هزار توان خواهد شد.
        باتشکر

    2. نیکخواه-محمد گفت:

      آقای علوی کاشف بعمل آمد که این مسابقات برای بازیکنان دسته جات برتر و یک و دو سه ایران بزرگسالان آزاد بوده با ورودی صد تومان.
      البته بد نبود که فدراسیون از حمایتی که مدام در بخشنامه های ارسالی برای مسابقات پیش کسوتان صادر می کند و ادعای حمایت از نفرات پیشکسوتان برتر کشور در مسابقات بین المللی دارد اینجا خودی نشان میداد و منتخب آنها نیز حق حضور در این مسابقات را داشت.
      اینگونه لااقل به این مسابقات سالانه ای که برای پیشکسوتان برگزار میکنند اهمیت و ارجی میگذاشتند تا این مسابقات نیز هر ساله با رونق بیشتری برگزار میشد.

    3. محمد دادرس گفت:

      ورودی ورزشگاه انقلاب هم برای تماشای پینگ پنگ ۷ هزار تومان با وقفه از ساعت ۱۲ تا ۴ است که تماشاگران بیکار میشوند و اگر خارج از مجموعه شوند، دوباره باید ورودی بگیرند.
      واقعاً چه ورزش ارزشمندی داریم!!!!!

    4. لطف الله عربی گفت:

      فکرکنم اگه بیشترمیگرفتن بهتربود چون ارزششون بیشترمیشد مثلا اگه ۱۰ میلیون میگرفتن قیمتشون وارزششون زیادترمیشد افراین به این کار!!!!!!!!

    5. سعید حکیمی گفت:

      غالبا قومی که از جان زرپرستی می‌کنند
      زمره‌ی بیچارگان را سرپرستی می‌کنند
      سرپرست زرپرست و زرپرست سرپرست
      لنگی این قافله تا بامداد محشر است!

    6. روابط عمومي هيئت پينگ پنگ استان واروميه گفت:

      آقای علوی درصورت امکان خبرزیررودرج کنید.
      آقای حاج قاسم علیزاده داوربین المللی استان آذربایجان غربی درگذشت مادرزن گرامیتان راتسلیت عرض می نمائیم.
      ازطرف رؤسای هیئت استان وارومیه ،مربیان وبازیکنان استان


    تازه ترین اخبار