امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۳۰:۲۰  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 51729
    ارسال خبر چاپ خبر
  • متاسفانه در حالی مسابقات تنیس روی میز فجر به میزبانی کشورمان در حال برگزاری است که به اعتقاد کارشناسان این مسابقات بازتاب قابل قبولی همانند دیگر رشته های ورزشی در رسانه ها وصدا و سیما ،خصوصا سایت فدراسیون جهانی وآسیا نداشته است. آیا مسابقاتی که بقول رئیس فدراسیون با حضور ۱۲ تیم خارجی برگزار می…

    images

    متاسفانه در حالی مسابقات تنیس روی میز فجر به میزبانی کشورمان در حال برگزاری است که به اعتقاد کارشناسان این مسابقات بازتاب قابل قبولی همانند دیگر رشته های ورزشی در رسانه ها وصدا و سیما ،خصوصا سایت فدراسیون جهانی وآسیا نداشته است.

    آیا مسابقاتی که بقول رئیس فدراسیون با حضور ۱۲ تیم خارجی برگزار می شود باید اینگونه بازتابی داشته باشد؟

    باوجود اینکه دو روز از شروع این مسابقات گذشته نه تنها سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ittf) بلکه حتی سایت تنیس روی میز کنفدراسیون آسیا(Attu) که از قضا آقای زارع پور وخصوصاآقای بدیعی جزئی از آن هستند هیچگونه خبری در این ارتباط منتشر نکرده اند.

    به نظر می رسد که جام فجر تحت شعاع انتحاب مهندس شهنازی بعنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک قرار گرفته باشد! فراموش نکرده ایم که در همان ساعات اولیه و بلافاصله بعد از انتصاب ایشان علاوه بر صدا و سیما و تمام رسانه های دولتی و خصوصی، سایت جهانی تنیس روی میز (ittf) نیز این خبر را تحت پوشش قرار داد ونکته جالب توجه اینکه این سایت حتی زودتر از سایت فدراسیون تنیس روی میز کشور به این انتخاب اشاره کرد.

    آیا جام فجری که گرفتن پول از بازیکنان ملی برای شرکت در آن ارزش لقب داده شده لیاقت ده دقیقه پخش از سیمای جمهوری اسلامی را نداشت؟

    حداقل امیدواریم باتوجه به تغییرات قوانین فدراسیون جهانی این رشته، اطلاعات مربوط به مسابقات سروقت ارسال گردد.

    مدیر سایت:سید منصور علوی

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عدم بازتاب منطقی اطلاع رسانی مسابقات فجرکاپ!"
    1. مهدی امیری گفت:

      با سلام وخسته نباشید.
      من خودم از طرفداران وبازیکنان این رشته هستم.واقعا باید تاسف خورد به حال تنیس روی میز .من اطلاعات ونتایج مسابقات خارج کشور رو خیلی بهتر بدست میارم.صدا وسیما در حق این رشته اجحاف می کنه.که البته به نظر من علت اصلی این قضیه عدم توانایی وقدرت فدراسیون تنیس روی میزه.دریغ از یه خبر وتصویر .بعد همه مسیولان صحبت از توجه به جوان میکنن.خنده دارهههههههه


    تازه ترین اخبار