امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۳:۱۳  آخرین بروزرسانی : مهر ۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 5184
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ از اصفهان، افشین ملایی تا اعلام فدراسیون تنیس روی میز در مورد سرپرست هیئت استان مسئولیت هیئت را عهده‌دار می‌شود. این تصمیم به منظور اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به منظور جلوگیری از هر گونه اخلال درروند رو به رشد فعالیت‌های ورزشی استان اتخاذ شده است. پیش…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ از اصفهان، افشین ملایی تا اعلام فدراسیون تنیس روی میز در مورد سرپرست هیئت استان مسئولیت هیئت را عهده‌دار می‌شود.
    این تصمیم به منظور اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به منظور جلوگیری از هر گونه اخلال درروند رو به رشد فعالیت‌های ورزشی استان اتخاذ شده است.
    پیش از این فرشته سموعی، رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان را برعهده داشت اما بعد ازیک سری مشکلات در جایگاه قائم مقام باشگاه ذوب‌آهن، این هیئت بدون سرپرست اداره می‌شد.
    سموعی دو سال قبل در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد اما دوره چهار ساله ریاست وی در هیئت به پایان نرسید.
    هنوز فدراسیون تنیس روی میز نظر نهایی خود را در باره وضعیت سموعی اعلام نکرده است و بعد از اعلام نظر فدراسیون، در مورد آینده هیئت تصمیم‌گیری می‌شود.
    سموعی همچنین سرمربیگری تیم ملی تنیس روی میز بانوان را نیز برعهده داشت و فدراسیون هنوز تکلیف ادامه فعالیت وی در این تیم را نیز مشخص نکرده است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "ملایی سرپرست هیئت تنیس روی میزاصفهان شد"
    تازه ترین اخبار