امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۳۶:۲۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 51880
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نایب قهرمان جام فجر، تجربه‌ی بالای برادرش را دلیل قهرمانی او می‌داند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نیما عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: نوشاد در بازی فینال از تجربه خود استفاده کرد و در فینال پیروز شد. من در گیم هفتم بازی برده را باختم. البته…

    نایب قهرمان جام فجر، تجربه‌ی بالای برادرش را دلیل قهرمانی او می‌داند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نیما عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: نوشاد در بازی فینال از تجربه خود استفاده کرد و در فینال پیروز شد. من در گیم هفتم بازی برده را باختم. البته مشکلی هم نیست چون برنده برادرم است.

     

    وی ادامه داد: بازیکنان خوبی از کره، روسیه و هند به این رقابت‌ها آمدند اما اگر تیم مصر می‌آمد سطح مسابقه‌ها بالا می‌رفت.

     

    نیما عالمیان درباره وضعیت اردوها هم گفت:‌ اگر اردوها دائمی نباشد نمی‌تواند تاثیری بر روی تمرین‌های ما بگذارد چون ما به شرایط تمرین خود در شهرمان عادت کرده‌ایم و اگر به صورت موقت به اردو بیاییم روال تمرین‌های ما به هم می‌ریزد.

     

    این ملی‌پوش پینگ‌پنگ با بیان اینکه تورنمنت و حریف تمرینی خارجی در عملکردشان تاثیرگذار است، افزود: در این صورت پینگ‌پنگ ایران پیشرفت خواهد کرد.

     

    وی درباره حضور پیشکسوت‌ها در تیم ملی گفت: پیشکسوت‌ها باید در تیم ملی باشند و حضورشان تاثیرگذار است. افشین نوروزی هم چند وقتی از میادین رسمی دور بود اما او بازیکن خوبی است و در جام فجر بسیار خوب ظاهر شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نیما عالمیان: نوشاد با کمک تجربه‌اش در فینال پیروز شد"
    تازه ترین اخبار