امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۳:۱۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 51884
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بانوی پینگ‌پنگ‌باز المپیکی ایران می‌گوید نیازمند حریف تمرینی قدرتمند هستیم تا تتوانیم در مسابقات نتیجه بگیریم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره عملکرد خود در مسابقات کاپ فجر گفت: اردویی که قبل از مسابقات داشتیم حدود ۶ روز بود که این اردو بیشتر…

    بانوی پینگ‌پنگ‌باز المپیکی ایران می‌گوید نیازمند حریف تمرینی قدرتمند هستیم تا تتوانیم در مسابقات نتیجه بگیریم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره عملکرد خود در مسابقات کاپ فجر گفت: اردویی که قبل از مسابقات داشتیم حدود ۶ روز بود که این اردو بیشتر به نفع تیم ملی جوانان بود اما ما نیازمند بودیم که با حریف قوی‌تر از خود تمرین کنیم. در این صورت می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

     

    وی ادامه داد: پیش از آنکه به اردو بیایم تمرینات خوبی داشتم اما به هر حال فصل امتحانات باعث شد کمی برنامه تمرین‌ام تغییر کند.

     

    شهسواری با بیان این که امسال مسابقات کاپ فجر نسبت به سال گذشته بهتر بود گفت: تیم هند با نفرات اصلی خود در این مسابقات حاضر شد که این موضوع باعث بالا رفتن کیفیت این مسابقات شد.

     

    وی در پاسخ به این که چرا در بخش انفرادی حتی به نیمه‌نهایی نرسید گفت: در بخش انفرادی نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم و شاید دلیلش این بود که بسیار خسته بودم. در بین هشت نفر به یک پینگ‌پنگ‌باز هندی روبرو شدم و بازی را واگذار کردم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بانوی پینگ‌پنگ‌باز المپیکی: حریف تمرینی قدرتمند نیاز داریم"
    تازه ترین اخبار