امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۰:۰۵  آخرین بروزرسانی : بهمن ۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 51914
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم‌های خوبی در مسابقات جام فجر شرکت کردند/ هند تیم قدرتمندی بود و آنها باتجربه و بسیار پرقدرت ظاهر شدند

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «نسیم»: تیم‌های خوبی در مسابقات جام فجر شرکت کردند/ هند تیم قدرتمندی بود و آنها باتجربه و بسیار پرقدرت ظاهر شدند/ متاسفانه تیم ملی بانوان ایران مدت‌هاست اردو و مسابقه تدارکاتی ندارد

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سیما لیموچی در گفتگو با «نسیم» افزود: این تیم که در سطح حرفه ای کار می کند باید در تورنمنت های بین المللی شرکت کند. تیم مجارستان که جزو تیم های صاحب نام دنیاست مرتب هر هفته لیگ های قوی دارند و در لیگ اروپا و اکثر تورنمنت های بین المللی نیز بازی می کنند.

    آنها از لحاظ روانی خیلی راحت تر بازی می کنند تا بازیکنی که در یکی دو مسابقه شرکت می کنند. براساس برنامه ریزی من و شناخت نقاط ضعف ملی پوشان، تیم ملی باید هر دو ماه یک بار در مسابقه بین المللی شرکت کنند.

    تیم ملی هر چقدر در تورنمنت بین المللی شرکت کند بهتر عمل می کند. بازیکنان ما در هر بازی بهتر عمل می کردند. ندا شهسواری و محجوبه عمرانی در مسابقات دو نفره برای اولین بار به جدول اصلی مسابقات راه یافته و دوم شدند. یکی دیگر از دلایل پیروزی بازیکنان هند استفاده از راکت ترکیبی است که برای بازیکنان ما سخت است.

    در حال حاضر در تنیس روی میز ایران تغییرات بسیار زیادی وجود دارد که باید از این تغییرات مطلع شد و از حریفان خارجی که از راکت های مختلف استفاده می کنند در تمرینات ملی پوشان استفاده کرد.

    از طرفی باید توجه بسیار زیادی به رده های سنی جوانان شود در این مسابقات نسل جوان خیلی قوی کار کرد. آموزش، تمرین  از برنامه های ما باید باشد. روی این نسل برنامه ریزی کرد تا ببینند چطور عمل می کنند. از مسئولان می خواهم به این رشته توجه کنند.

    قطر سرمایه گذاری خوبی برای پیشرفت این رشته می کند و من می ترسم قطر از ما جلو بزند و ما را شکست دهد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیموچی: متاسفانه تیم ملی بانوان ایران مدت‌هاست اردو و مسابقه تدارکاتی ندارد"
    تازه ترین اخبار