امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۱:۴۴  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 51923
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: افشین نوروزی در مسابقات بین المللی جام فجر عملکرد بسیار خوبی داشت و به طور قطع به تیم ملی دعوت می شود.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اذعان داشت: رقابتهای بین المللی جام فجر…

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: افشین نوروزی در مسابقات بین المللی جام فجر عملکرد بسیار خوبی داشت و به طور قطع به تیم ملی دعوت می شود.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اذعان داشت: رقابتهای بین المللی جام فجر با کیفیت خوبی برگزار شد و از بین نفرات حاضر در این مسابقات عملکرد افشین نوروزی قابل تقدیر بود وی پس از مدتها دوری توانست چند بازیکن خارجی خوب را شکست دهد.

     

    وی در پاسخ به این سوال که آیا نوروزی در اردوی تیم دعوت می شود یا خیر گفت: قطعا همین طور است، وی بازیکن خوبی است و در اردویی که قبل از فجر کاپ برگزار شد خوب تمرین کرد و به طور قطع به تیم ملی دعوت می شود البته کمی وزنش را باید پایین بیاورد.

     

    جعفری پور در خصوص تیم ملی الف گفت: ملی پوشان تیم الف شروع خوبی را در مسابقات جام فجر نداشتند ما در مقابل کره باخیم البته از نظر من اگر در بازی اول به کره ایها نمی خوردیم قطعا برنده از میدان آنها بیرون می آمدیم اما بازیهای بعدی را بردیم و اول شدیم.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جعفری پور: نوروزی قطعا به تیم ملی دعوت می شود"
    تازه ترین اخبار