امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۲:۴۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 51934
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با برگزاری مسابقاتی در ۱۱ سالن ورزشی پایتخت

    رئیس هیات پینگ پنگ استان تهران از برگزاری مسابقات دهه مبارک فجر در رده سنی جوانان و اوج گیری رقابت های این رده سنی خبر داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورو به نقل ازاداره کل ورزش و جوانان استان تهران محمد بایرام پور با اعلام این موضوع که مسابقات دهه فجر از ۱۱ بهمن تا ۲۲ بهمن در ۱۱ سالن برگزار خواهد شد، افزود: استارت این رقابت ها، ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه ۱۱ بهمن در سالن حجاب خواهد خورد و جوانان شایسته تهرانی برای گرامیداشت روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رقابت می پردازند.

    وی به اوج رقابت های سال ۹۲ اشاره کرد و گفت: مسابقات پینگ پنگ باشگاه های استان تهران، امسال احتمالاً با ۲۴ تیم برگزار می شود و در جلسه روز ۱۳ بهمن ماه در دفتر هیات، تعداد تیم ها قطعی خواهد شد و زمان آغاز رقابت ها مشخص می گردد که به احتمال زیاد، روز پنجشنبه ۱۷ بهمن خواهد بود.

    بایرام پور از برگزاری کلاس های داوری و مربیگری درجه ۳ بانوان و آقایان و مسابقات دستجات آزاد در همه رده های سنی گفت و افزود: در راستای ارج نهادن به نام شهیدان، تهران طی روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفندماه میزبان برترین های کشور خواهد بود و مسابقات بزرگی را با نام جام شهید لیاقی برگزار خواهد کرد.

    وی ابراز امیدواری نمود با برگزاری این مسابقات و اجرای خوب برنامه ها، هیات پینگ پنگ استان تهران، همگام با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، نقش ارزشمندی در برگزاری باشکوه جشنواره فجر ۹۲ ایفا کند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بایرام پور: مسابقات پینگ پنگ جوانان استان تهران در دهه مبارک فجر به اوج خود می رسد"
    تازه ترین اخبار