امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۵:۵۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 5194
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان از برگزاری رقابت‌های انتخابی امیدها، بزرگسالان و پیشکسوتان استان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، هفتم و هشتم مهرماه در اهواز خبر داد. عبدالامیر بخشنده در گفت‌وگو با پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور اظهار داشت: در این  رقابت‌ها ۹۰ تنیسور حضور دارند که در نهایت ۱۶ نفر برتر این مسابقات به همراه…

    دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان از برگزاری رقابت‌های انتخابی امیدها، بزرگسالان و پیشکسوتان استان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، هفتم و هشتم مهرماه در اهواز خبر داد.
    عبدالامیر بخشنده در گفت‌وگو با پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور اظهار داشت: در این  رقابت‌ها ۹۰ تنیسور حضور دارند که در نهایت ۱۶ نفر برتر این مسابقات به همراه ۱۶ نفر دست یک استان به صورت تک‌حذفی بازی می‌کنند و نفرات اول تا شانزدهم استان مشخص می‌شوند.
    وی بیان کرد: شش نفر برتر مسابقات امیدهای استان به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام خواهند شد. همچنین رقابت‌های انتخابی بزرگسالان استان نیز با حضور ۱۰۵ نفر همانند رقابت‌های امیدهای استان برگزار می‌شود.
    دبیر هیات تنیس روی میز استان افزود: رقابت‌های پیشکسوتان استان نیز با حضور ۳۰ تنیسور برگزار می‌شود که از این تعداد ۲ نفر به دور بعد رقابت‌ها صعود کرده و به همراه شش نفر دسته یک استان به صورت تک حذفی بازی می‌کنند.
    وی ادامه داد: این شش نفر به صورت دوره‌ای با یکدیگر بازی می‌کنند که در پایان دو نفر برتر این مسابقات به عضویت تیم منتخب استان در خواهند آمد
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "دبیر هیئت خوزستان خبرداد"
    تازه ترین اخبار