امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۷:۲۳  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52055
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کریمیان: شهرداری به دنبال موازی‌کاری در ورزش نیست/ کارخانه بازیکن سازی‌ می‌شویم

    باشگاه نیک اندیش شهرداری اصفهان حمایت از تیم تنیس روی میز اصفهان در مسابقات لیگ برتر بانوان باشگاههای کشور را برعهده می‌گیرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازایمنا، باشگاه فولاد ماهان که سال گذشته حمایت از تنیس روی میز بانوان اصفهان برای حضور در لیگ برتر را برعهده داشت به دلیل پاره ای مشکلات امسال تصمیم به تیم داری در این رشته را ندارد و بر همین اساس طی هماهنگی های به عمل آمده میان هیات تنیس روی میز استان اصفهان، باشگاه فولاد ماهان و شهرداری اصفهان، باشگاه نیک اندیش شهرداری در فصل پیش رو، حمایت از تیم لیگ برتری بانوان تنیس روی میز اصفهان را برعهده خواهد گرفت.

    امین کریمیان مدیرعامل باشگاه نیک اندیش شهرداری اصفهان در گفتگو با ایمنا اظهار داشت: به دنبال نامه‌ای که رئیس هیات تنیس روی میز استان برای دکتر سقائیان ن‍ژاد شهردار اصفهان ارسال کرد بحث تیم داری باشگاه نیک اندیش در تنیس روی میز بانوان بررسی شد، از آنجایی که تیم فولاد ماهان سال قبل عنوان قهرمانی لیگ برتر را با جمعی از بانوان اصفهانی و ملی پوش به دست آورده بود، اولین بانوی المپین این رشته را در اختیار داشت و هزینه چندانی نیز برای حضور در لیگ نیاز ندارد بنابراین دکتر سقائیان نژاد با تیم داری در این رشته موافقت خود را اعلام کرد.

    وی افزود: با توجه به قطعی شدن عدم حضور فولاد ماهان در لیگ تنیس روی میز بانوان، برای ادامه موفقیت‌های این تیم و حفظ سهمیه لیگ برتری استان، تیمی با همان شاکله و بازیکنان تحت عنوان نیک اندیش شهرداری اصفهان در لیگ برتر شرکت خواهیم داد.

    مدیرعامل باشگاه نیک اندیش شهرداری اصفهان بیان کرد: شهرداری به دنبال موازی کاری در ورزش نیست، به دنبال تیم داری در رشته هایی است که سایر باشگاهها در آن حضور ندارند و در واقع تیم هایی بر زمین مانده هستند.

    وی با تأکید بر اینکه ورزش شهرداری باید به کارخانه بازیکن سازی برای ورزش استان تبدیل شود تصریح کرد: باید به دنبال این باشیم تا ورزش را همگانی کنیم، وقتی ورزش به درون خانواده ها برود نوجوانان و جوانان خانواده استعدادهای خود را در رشته ای که به آن علاقه مند می‌شوند یافته و می‌توان به این صورت افراد مستعد را شناسایی و پرورش داد تا در سال‌های آینده در بخش ورزش قهرمانی از توانایی های آنها استفاده شود.

    کریمیان گفت: ورزشکاران اصفهان اول باید به تیم‌هایی از شهر خود خدمت کنند و تیم‌های اصفهانی نیز باید ابتدا به دنبال جذب جوانان شهر خود باشند و سپس به سراغ ورزشکاران دیگر شهرها بروند و قطعاً فعالیت های ورزشی شهرداری نیز بر اساس همین سیاست تعریف شده است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نیک اندیش شهرداری اصفهان در لیگ برتر تنیس روی میز بانوان"
    تازه ترین اخبار