امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۴:۰۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52058
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برگزاری مسابقات نوجوانان استان فارس با حضور ۱۱۰ بازیکن از سراسر شهرستانهای تابعه رکورد شکن گردید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حضور ۱۱۰ بازیکن  از شهرهای مختلف استان فارس در مسابقات نوجوانان این استان یک رکرود جالب به ثبت رساند. این بازیکنان از شهرستانهای ارسنجان – استهبان- جهرم – سپیدان – فسا -کازرون- گراش-…

    IMG_0256

    برگزاری مسابقات نوجوانان استان فارس با حضور ۱۱۰ بازیکن از سراسر شهرستانهای تابعه رکورد شکن گردید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حضور ۱۱۰ بازیکن  از شهرهای مختلف استان فارس در مسابقات نوجوانان این استان یک رکرود جالب به ثبت رساند.

    این بازیکنان از شهرستانهای ارسنجان – استهبان- جهرم – سپیدان – فسا -کازرون- گراش- لارستان- مرودشت- و شیرازدر این مسابقات حضور داشتند.

    علی بخشی – هادی فنی- سپهر زارع – عارف چشفر- آرین عادل و پرهام فهام از شیراز و علیرضا جعفری – مهدی رامیار پور و محمد مهدی آخوندی از گراش وسینا نصیریانی از لارستان ، کیارش فیروز از فسا ومحمد رضا خزائی از کازرون بودنند که بهمراه چهار بازیکن نونهال و خردسال که از طرف کمیته فنی هیأت انتخاب خواهند شد در مسابقات آزاد کشوری شرکت داده خواهند شد.

    برگزاری این مسابقات پرشور برعهده داور بین المللی کشورمان جناب آقای محمود رهیده  وکمک سرداوری مسعود زارع و غلامعلی متحد بود.

    ارسال کننده خبر :روابط عمومی هیئت استان فارس

     

     

    IMG_0258

     

    IMG_0264

     

    IMG_0282

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رکورد شکنی مسابقات نوجوانان فارس با حضور ۱۱۰ بازیکن(تصویری)"
    تازه ترین اخبار