امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۰:۱۷  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52091
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تنیسروی میز شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور ۲۰ بازیکن در تاریخ ۱۲ بهمن ماه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در اهواز برگزار گردید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در این مسابقات که به صورت گروهی حذفی برگزار گردید در نهایت آقای مجید صالحی بدون باخت قهرمان این…

    IMG_1637

    مسابقات تنیسروی میز شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور ۲۰ بازیکن در تاریخ ۱۲ بهمن ماه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در اهواز برگزار گردید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در این مسابقات که به صورت گروهی حذفی برگزار گردید در نهایت آقای مجید صالحی بدون باخت قهرمان این دوره از مسابقات شد،مجید عبایی به مقام دوم دست پیدا کرد و علی دوستانی توانست با شکست دادن شورش رنجبر بعنوان سومی این مسابقات دست پیدا کند.

    شورش رنجبر علاوه بر کسب مقام چهارم بعنوان بازیکن اخلاق نیز معرفی شد.

    در پایان از حمایت های جناب اقای مهندس قنواتی مدیرعامل ورزش دوست شرکت فولاد اکسین که علاقه و حمایت خود را تمام و کمال به کارمندان فولاد اکسین خوزستان رسانده است و همچنین اسماعیل فرامزی مسئول تربیت بدنی و تفریحات سالم شرکت فولاد بابت برنامه ریزی و برگزاری مسابقات ورزشی تشکر مینماییم.

    IMG_1619

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات تنیس روی میز گرامیداشت دهه مبارک فجر شرکت فولاد اکسین"
    تازه ترین اخبار