امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۴:۴۵  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52128
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ورزش ایران پر است از اتفاقات ریز و درشت و البته جالب که بیشتر آنها در دنیا نظیر ندارد.

    Untitled

    ورزش ایران پر است از اتفاقات ریز و درشت و البته جالب که بیشتر آنها در دنیا نظیر ندارد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور و به نقل از گفتار نیوز، هر ساله همایش های مختلفی در خصوص اهمیت روابط عمومی در ادارات، سازمان ها و ارگان های مختلف برگزار می شود تا نقش این بخش پر اهمیت تر از گذشته جلوه داده شود. با این حال انگار بعضی ها به رغم آنکه لقب هایی همچون دکتر، مهندس و .. را یدک می کشند، اما هیچ بویی از اهمیت روابط عمومی به عنوان قلب تپنده آن سازمان یا ارگان نبرده اند.
    یکی از این ارگان ها فدراسیون تنیس روی میز است؛ فدراسیونی که با مشکل عمده ای به نام نداشتن مسئول روابط عمومی رنج می برد.
    اول دهمین ماه از سال جاری مدیر روابط عمومی این فدراسیون به بهانه مشغله شخصی استعفا داد و کار به دست افراد جدیدی افتاد که سال ها در مطبوعات حضور داشتند. قرار بود یک نفر به عنوان مدیر روابط عمومی و یک نفر یک به عنوان مدیر سایت و نفر دوم روابط عمومی مشغول به کار شوند، اما نفر اول که اوضاع را خوب تشخصی نداد، در محل کارش حاضر نشد و در ادامه نیز دست از کار کشید. در این شرایط و در حالی که چند روز بیشتر به آغاز رقابت های بین المللی جام فجر در رده سنی نوجوانان و جوانان باقی نمانده بود، نفر دوم امور را بر عهده گرفت تا کار فدراسیون لنگ نماند.
    مسئول جدید نیز دو ماه بر سر کار حضور داشت، اما طبق شنیده ها عطای کار در فدراسیون تنیس روی میز یا همان پینگ پنگ را به دلیل نداشتن قرارداد، مسائل مالی و برخی دخالت های اطرافیان رئیس فدراسیون به لقایش بخشید و دفترش را ترک کرد.
    این اتفاق در آستانه جام فجر بزرگسالان افتاد و مسابقات نیز که اهمیت زیادی حداقل برای فدراسیون داشت، به لحاظ خبری آن چنان مطلوب پوشش خبری، تصویری و تلویزیونی داده نشد. دلیل این مساله نیز آشنا نبودن مسئول گماشته شده از سوی فدراسیون به امور خبری و ارتباط با ارسانه ها بود. نکته جالب توجه اینکه این مسئول گماشته شده هدایت تیم پتروشیمی بندر امام، پر ستاره ترین تیم حاضر در لیگ برتر تنیس روز میز را که از نوشاد عالمیان در ترکیب خود سود می برد، بر عهده دارد.
    یک هفته از برگزار رقابت های جام فجر بزرگسالان می گذرد و فدراسیون تنیس روی میز هنوز نتوانسته کسی را به عنوان مسئول جدید روابط عمومی کند. در این روزها حتی یک خبر نیز بر روی سایت فدراسیون قرار نگرفته و همین مساله نشان می دهد که در فدراسیون چه می گذرد.
    شنیده شده به واسطه شرایط نامساعد فدراسیون، تجربه مسئولان قبلی روابط عمومی، رابطه نه چندان خوب رییس فدراسیون با رسانه ها و …. هیچ کسی حاضر به پذیرفتن این پست نیست که این هم در نوع خود بی نظیر است.
    گفتنی است فدراسیون تنیس روی میز علاوه بر نداشتن مدیر روابط عمومی، هنوز چندی ماه است که نایب رئیس بانوان نیز ندارد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بلاتکلیفی در قلب تپنده تنیس‌روی‌میز/ ماجرای فدراسیونی که روابط عمومی ندارد"
    تازه ترین اخبار