امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۵:۴۴  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52145
    ارسال خبر چاپ خبر
  • از روز ۲۵ بهمن آغاز می شود

    رئیس هیأت پینگ پنگ استان تهران اعلام کرد: مسابقات پینگ پنگ باشگاه های استان تهران با حضور برترین های این رشته از روز ۲۵ بهمن آغاز می شود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور و به نقل از سایت اداره کل ورزش و جوانان تهران وبه گفته محمد بایرام پور، جلسه قرعه کشی و هماهنگی امور مربوط به مسابقات باشگاه های پینگ پنگ استان تهران در دفتر این هیأت و با حضور نماینده های تیم ها برگزار شد و مقرر گردید، اولین مسابقات در سالن پینگ پنگ حجاب انجام شود.

    وی ادامه داد: تیم های گروه مهندسی کیا، راک، آکادمی پینگ پنگ تدبیری، مرکز درمانی شفاء، آبفا، ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص تهران، آکادمی آینده سازان، شهرستان های استان تهران، سازمان تأمین اجتماعی، گلستان تجارت جنوب، آکادمی تختی، مدرسه پینگ پنگ آرمند و انجمن پزشکان تهران در مسابقات باشگاه های پینگ پنگ استان تهران حضور دارند.

    بایرام پور ادامه داد: جدول مسابقات نیز مورد تصویب نمایندگان تیم ها قرار گرفت و انتظار می رود که رقابت های امسال با کیفیتی به مراتب بهتر از دوره قبل برگزار شود.

    وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری این رقابتها، ضمن درخشش برترین های پینگ پنگ استان تهران، شاهد ظهور چهره ها و پدیده هایی در این رشته باشیم و پینگ پنگ پایتخت به روند روبه رشد خود ادامه داده و در راستای اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در سال ۹۳ به مقام های ارزشمندی در سطح کشور دست یابیم.

    رئیس هیأت پینگ پنگ استان تهران، ظرفیت و توان این رشته را بالا توصیف کرد و افزود: با برنامه ریزی هایی که با مشورت خبرگان، کارشناسان، قهرمانان و پیشکسوتان این رشته در استان تهران صورت گرفته، انشاالله روند موفقیت ها ادامه خواهد یافت و این مهم از اهداف اصلی هیات در سال آتی خواهد بود که با حمایت دکتر نژادفلاح مدیرکل و مدیران باشگاه ها میسر خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حضور برترین های پینگ پنگ در مسابقات باشگاه های استان تهران"
    تازه ترین اخبار