امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۵:۲۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52219
    ارسال خبر چاپ خبر
  • آدام شرارا رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ittf) اعلام کرد برای اعلام نتایج رده بندی جدید(بهمن ماه/فوریه) کمی صبور باشید. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،آدام شرارا رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ittf) اعلام کرد که باتوجه به تلاش برای بهبود تمام جنبه های فدراسیون جهانی برای مدرن سازی ،برنامه جدیدی طراحی…

    آدام شرارا رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ittf) اعلام کرد برای اعلام نتایج رده بندی جدید(بهمن ماه/فوریه) کمی صبور باشید.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،آدام شرارا رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ittf) اعلام کرد که باتوجه به تلاش برای بهبود تمام جنبه های فدراسیون جهانی برای مدرن سازی ،برنامه جدیدی طراحی شده که باید برای انتشار رده بندی جدید جهانی کمی صبرنماییم.

    شرارا اعلام کرد: این برنامه جدید طبق تابع خاصی برنامه ریزی شده که بوطر اتوماتیک تمام نتایج را استخراج می کند.در این برنامه جدید تغییراتی در روش ایجاد شده که بزودی همگان از آن مطلع خواهند شد.

    همانگونه که قبلا در باره تغییرات امتیاز بندی اطلاع رسانی شده بود از سال ۲۰۱۴ امتیازات تغییر کرده است .این برنامه جدید سرعت عمل وتحوه محاسبات جدید را بسرعت تجزیه و تحلیل کرده و نتیجه گیری خواهد کرد.

    شرارا در این باره اعلام کرد که: در سیستم محاسبه قبلی برخی اشتباهات صورت گرفته است که این اشتباهات توسط کارشناسان ما شناسایی و در برنامه جدید رفع گردیده است.

    وی گفت : از ماه آینده طبق روال معمول وسروقت نتایج رده بندی در پنج روز اول هر ماه  اعلام خواهد شد.

    شرارا از مشتاقان تنیس روی میز برای اینکه بی صبرانه منتظر اعلام نتایج طبق برنامه جدید هستند تشکر کرده اند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آدام شرارا:برای اعلام رنکینگ جدید(بهمن ماه) کمی صبرکنید!"
    تازه ترین اخبار