امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۶:۴۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52348
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات قهرمانی باشگاههای استان فارس دربخش بانوان برگزار شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات قهرمانی باشگاههای(بانوان) استان در روز جمعه مورخ ۱۸/۱۱/۹۲ در خانه پینگ پنگ شیراز با استقبال پر شور بازیکنان روبرو شد. رقابت های جالب و دیدنی را به معرض نمایش تماشاچیان و مسئولین گذاشتند. این دوره از مسابقات با حضور…

    2

    مسابقات قهرمانی باشگاههای استان فارس دربخش بانوان برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات قهرمانی باشگاههای(بانوان) استان در روز جمعه مورخ ۱۸/۱۱/۹۲ در خانه پینگ پنگ شیراز با استقبال پر شور بازیکنان روبرو شد. رقابت های جالب و دیدنی را به معرض نمایش تماشاچیان و مسئولین گذاشتند.

    این دوره از مسابقات با حضور ۹ تیم از باشگاههای(بانوان) استان به اسامی تیمهای نظام مهندسی- یاس(معلولین) اهورا دارو(شیراز)مرکز پینگ پنگ جنوب(فسا) آلفا سازی(لامرد) –صبا(بوانات) باشگاه فرهاد(جهرم) – نونهالان شیراز به روش سوئیتلینگ برگزار گردید.

    ابتدا در دور مقدماتی بازیکنان به صورت دوره ای در دو گروه به رقابت پرداختند که پس از انجام ۱۶ بازی از هر گروه (جدول) ۲ تیم به مرحله بعد راه یافتند که به صورت ضربدر- موازی با یکدیگر دیدار کردند و در نهایت پس از انجام ۴ بازی نتایج زیر حاصل گردید:

    مقام اول: باشگاه نظام مهندسی: آرزو کاظمی- حانیه رنجبران- شایسته باقری فرد (مربی:راضیه دستغیب)

    مقام دوم: باشگاه فرهاد جهرم: هستی خواست خدایی- الناز محرر- یاسمن تقی زادگان- فرشته درخشنده-طروات قادریان (مربی: شهدخت مصطفوی)

    مقام سوم: باشگاه اهورا دارو(شیراز): زهرا شیخ موحد- سپیده پیر محمدی- فاطمه زارع-پریناز محب نیا(مربی: زهره خوشنام )

    درفینال مسابقات نظام مهندسی نیز در یک رقابت جذاب و دیدنی با نتیجه سه بر دو فرهاد جهرم را شکست داد و بر سکوی قهرمانی این دور از مسابقات تکیه داد.

    در پایان شایان ذکر است تیم فسا(مرکز پینگ پنگ جنوب)علارغم بازی خوب و رقابت تنگاتنگ که با اهورا دارو داشت مقام چهارم را به خود اختصاص داد و نتیجه رادر رقابتی نزدیک و دیدنی دو بر سه واگذار کرد.

    برگزاری این دوره از مسابقات بر عهده خانم ها محبوبه ملک مکان و نازیلا نقیبی بود و داوران نیز خانم ها ثریا مجیدی- فریده گلکاری – فاطمه برمشوری- ملیحه راستی بعهده داشتند.

     1  3

    4

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات قهرمانی باشگاههای بانوان استان فارس برگزار شد"
    تازه ترین اخبار