امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۰:۱۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52365
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه رقابتهای کاپ قهرمانان اروپا(DHS) نفرات راه یافته به فینال این رقابتها مشخص شدند. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه مسابقات کاپ قهرمانان اروپا(DHS) بازیکنان راه یافته به فینال این رقابتها مشخص شدند. بخش مردان: در نیمه نهایی مارکوس فریتاس پرتقالی برابر متینت فرانسوی به میدان رفت و موفق شد…

    در ادامه رقابتهای کاپ قهرمانان اروپا(DHS) نفرات راه یافته به فینال این رقابتها مشخص شدند.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه مسابقات کاپ قهرمانان اروپا(DHS) بازیکنان راه یافته به فینال این رقابتها مشخص شدند.

    Untitled

    بخش مردان:

    در نیمه نهایی مارکوس فریتاس پرتقالی برابر متینت فرانسوی به میدان رفت و موفق شد با نتیجه مقتدرانه ۴برصفر از سد اسن بازیکن فرانوسی گذشته وبه فینال راه یابد.در دیگر مسابقه نیمه نهایی مایکل میز باتجربه به مصاف آتچاروف جویای نام رفت که در یک بازی بسیار دیدنی موفق شد با نتیجه ۴بر۲ این بازیکن آلمانی را شکست دهد.

    دریک هشت نهایی، متینت فرانسوی ۴بر۲ آپولونیا از پرتقال را شکست داد.فریتاس پرتقالی بانتیجه ۴بر۱ شیبایف روسی را از پیش رو برداشت.مایکل میز دانمارکی با نتیجه ۴بر۱ گیونیس یونانی را حذف کرد ودر حساس ترین دیدارهاباز هم  آتچاروف آلمانی دیگر هموطن خود یعنی تیمو بول را با نتیجه میلیمتری ۴بر۳ شکست داد.

    Untitled

    در بخش زنان:

    در نیمه نهایی زنان و در دیدار اول( لی جیااو) از دانمارک برابر (لیو جیا) از اتریش به میدان رفت که این دیدار با نتیجه ۴بر۲ به سودبازیکن اتریشی به پایان رسید.در دیگر مسابقه این بخش سولجا از آلمان با پاولویچ از بلاروس روبرو شد که این دیدار با نتیجه ۴برصفر به سود پاولویچ بلاروسی به پایان رسید.

    دیدار فینال در این بخش فردا ساعت ۱۴ :۴۵ دقیقه بوقت محلی بین پاولویچ ولیوجا بر روی میز شماره یک برگزار خواهد شد.

    در یک هشتم نهایی( لی جیا او)با نتیجه ۴برصفر از سد پسوتسکا ازاوکراین گذشت و به نیمه نهایی رسید.(لیو جیا) با نتیجه ۴بر۳ از سد (هو) از آلمان گذشت.سولجا از آلمان با نتیجه ۴برصفر پوتا از مجارستان را شکست داد وپاولویچ بلاروسی با نتیجه ۴بر۲ واسنوفسکا از جمهوری چک را از پیش رو برداشت.

    دیدار فینال این بخش فردا ساعت ۱۵:۳۰  بوقت محلی بین فریتاس ومایکل میز برگزار خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کاپ قهرمانان اروپا(DHS)/فینالیستها مشخص شدند"
    تازه ترین اخبار