امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۳:۱۸  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52367
    ارسال خبر چاپ خبر
  • امین احمدیان از شرکت در تمرینات طرح توسعه جهانی سوئد باز ماند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، امین احمدیان که از طرف طرح توسعه فدراسیون جهانی برای او یک سهمیه برای شرکت در تمرینات و مسابقات اوپن جهانی نوجوانان در نظر گرفته شده بود از رفتن به سوئد باز ماند. تاکنون دلیل مشخصی…

    امین احمدیان از شرکت در تمرینات طرح توسعه جهانی سوئد باز ماند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، امین احمدیان که از طرف طرح توسعه فدراسیون جهانی برای او یک سهمیه برای شرکت در تمرینات و مسابقات اوپن جهانی نوجوانان در نظر گرفته شده بود از رفتن به سوئد باز ماند.

    تاکنون دلیل مشخصی برای این عدم اعزام مشخص نشده است اما با توجه به مسبوق به سابقه بودن فدراسیون فعلی،  پیش بینی می شود که مسئولان فدراسیون بهانه را مشکلات مالی یا آماده نشدن ویزا و…اعلام نمایند.

    قرار بود امین احمدیان به همراه صمد تدبیری به این رقابتها اعزام گردند.

    قبلا علیرضا رهنما نیز جزو طرح توسعه فعلی به سفرهای برون مرزی اعزام شده بود که معلوم نیست به چه دلیل یا در نیمه راه به حال خود رها شد ویا در هر صورت آنگونه که باید و شاید نتیجه نداد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "امین احمدیان از شرکت در تمرینات طرح توسعه جهانی سوئد باز ماند"
    1. یکی از نزدیکان احمدیان فر-نام محفوظ گفت:

      با سلام خدمت جامعه مظلوم پینگ پنگ .من زیاد حرفه ای نیستم ولی پینگ پنگ را کارشناسانه دنبال میکنم و از انجایی که این نونهال با استعداد و برادرش که به شیوه پنهولدر به زیبایی بازی میکند را میشناسم و از کمو کیف وضعیتشان اگاه هستم .و از این موضوع را از هفته گذشته اگاه شدم که خانواده امین مدام در استرس بودن و مدام در تلاش سفر امین بودن ولی مثل این که خبری بهشون داده نشده بود و از این که امین این سفر را همانند امریکا از دست دهند ناراحت بودند .باتوجه به سایت ittf امین احمدیان در سال ۲۰۱۳ رنک ۳ نونهالان دنیا بود و این نکته یعنی این که بی سابقه ترین عملکرد یک ایرانی در رقابت های بین المللی و امین در این سن دارای اسپانسر کره ای به نام شرکت xiom میباشد .ایا باید چنین برخوردهایی با این بازیکنان با استعداد شود؟ایا باید این بازیکننان باتوجه به این بی توجهی ها در ابتدا راه انگیزه ای برای ادامه داشته باشن ؟http://ittf.com/hopes/HopesChallenge/2013/Evaluation%20Sheet%20Vienna%202013.pdf این لینک رنک امین احمدیان میباشد وباید در ان به قسمت اقایان رجوع کرده واسم امین که شماره۹ میباشد را پیدا کرده و در قسمت امتیاز دهی عملکرد قسمتهrank را مشاهده کرده .نکته دیگر این است که تا به امروز حرفی از این رنک زده نشده است.باتشکر

    2. محمد دادرس گفت:

      با سلام
      اینا که میگن تیم ملی باید جوانگرایی باشه!!!
      این جوان گرایی از کجا می آید؟ خود به خود ساخته میشه!
      دیگه از امین احمدیان کم سن تر و با استعداد تر میخان؟
      کو سرمایه گذاری؟


    تازه ترین اخبار