امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۰:۳۰  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52374
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر فدراسیون پینگ پنگ گفت: نوشاد عالمیان که این روزها برای حضور در پروتور جهانی قطر با مشکل سربازی مواجه است با همکاری نیروی انتظامی این سد را مقابل خود برمی دارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگکشور وبه نقل از خبرنگار واحد مرکزی خبر ، احسان باقری افزود: رایزنی ها برای برطرف کردن مشکل…

    دبیر فدراسیون پینگ پنگ گفت: نوشاد عالمیان که این روزها برای حضور در پروتور جهانی قطر با مشکل سربازی مواجه است با همکاری نیروی انتظامی این سد را مقابل خود برمی دارد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگکشور وبه نقل از خبرنگار واحد مرکزی خبر ، احسان باقری افزود: رایزنی ها برای برطرف کردن مشکل خروج از کشور نوشاد عالمیان انجام شده و نتایج خوبی هم از مقامات نظام وظیفه گرفته ایم و امیدواریم نوشاد برای یکبار دیگر در مسابقات مهم برون مرزی شرکت کند و موفقیت دیگری به نام ایران رقم بزند.

    این درحالیستکه اگر تا فردا مشکل خروج از کشور نوشاد عالمیان برطرف نشود باید از مسابقات پورتور جهانی قطر انصراف دهد که این مسئله جریمه ای سنگین و سقوط رنکینگ بین المللی برای او درپی خواهد داشت.

    رقابت های پروتور جهانی قطر ۲۹بهمن تا ۴ اسفند در دوحه قطر برگزار می شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دبیر فدراسیون پینگ پنگ: مشکل خروج از کشور عالمیان درحال برطرف شدن است"
    1. محمد دادرس گفت:

      باسلام، من قبلا شنیده بودم اونایی که خدمت نرفته اند برای اعزام های موقت به کشورهای دیگه باید یک چک به مبلغی مشخص شده از یک نفر که معتبر است بزارن و برن و برگردن و چک را بگیرن.
      خب نوشاد و نیما که ۸ هزار دلار جایزه برنده شدن، پولشونو بهشون بدن، به عنوان ضامن بزارن و برن و برگردن دیگه…. کاری نداره که…
      اینقدر طول میدن، دیقه نود میگن نمیشه……. تا حالا کجا بودین!

    2. محمد دادرس گفت:

      واقعا این مسئولین که دیقه نود به فکر می افتن تا حالا کجا بودن! که هی افت رنکینگ و جریمه رو می زنن تو سر نوشاد و مردم!


    تازه ترین اخبار