امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۲۱:۴۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۰ | کد خبر : 524
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات مدارس راهنمایی کشور با معرفی تیم ها و نفرات برتر در گرگان به پایان رسید. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ این رقابت ها با حضور پینگ پنگ بازان مدارس کل کشور در گرگان برگزار شد و ورزشکاران در سه بخش تیمی، انفرادی و دونفره با هم به رقابت پرداختند. در قسمت…

    مسابقات مدارس راهنمایی کشور با معرفی تیم ها و نفرات برتر در گرگان به پایان رسید.
    به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ این رقابت ها با حضور پینگ پنگ بازان مدارس کل کشور در گرگان برگزار شد و ورزشکاران در سه بخش تیمی، انفرادی و دونفره با هم به رقابت پرداختند.
    در قسمت تیمی این رقابت ها که با حضور ۲۵ تیم برگزار شد، مازندران در مکان نخست ایستاد، تهران دوم شد و تیم های اصفهان و فارس مشترکاً در جایگاه سوم ایستادند.
    بخش انفرادی این رقابت ها با حضور یکصد پینگ پنگ باز و به صورت حذفی انجام شد که در نهایت سروش امیری نیا از خوزستان قهرمان شد، صابر محمدی از گیلان در مکان دوم قرار گرفت و مهدی رسول
    پور و نعیم نوبخت از مازندران به طور مشترک سوم شدند.
    در قسمت دونفره این رقابت ها که با حضور ۴۱ تیم برگزار شد، تیم دونفره سروش امیری نیا (خوزستان) و نعیم نوبخت (مازندران) در جایگاه نخست ایستاد، تیم آرمان حاجی ئی (تهران) و مهدی رسول پور(مازندران) دوم شد و تیم های دو نفره محمد حسین بشیری (تهران) و محمد جواد باباجانیان (مازندران) به همراه تیم دو نفره مهدی نوروزی (همدان) و مهرداد دهستانی (البرز) مشترکاً سوم شدند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات مدارس راهنمایی کشوربا قهرمانی سروش امیری نیا پایان یافت"
    تازه ترین اخبار