امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۴:۲۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52409
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جلسه کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز امروز ساعت ۹ صبح در محل این فدراسیون برگزار گردید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،جلسه کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز امروز ساعت ۹ صبح در محل فدراسیون با حضور مجید احتشام زاده از یک طرف و غیبت برخی اعضاء از دیگر سو برگزار گردید. از…


    جلسه کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز امروز ساعت ۹ صبح در محل این فدراسیون برگزار گردید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،جلسه کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز امروز ساعت ۹ صبح در محل فدراسیون با حضور مجید احتشام زاده از یک طرف و غیبت برخی اعضاء از دیگر سو برگزار گردید.

    از نکا ت قابل توجه حضور مجید احتشام زاده در این جلسه بوده که چند روزی بعنوان اعتراض از فدراسیون خروج نموده بود و در رادیو وتلویزیون و بیشتر رسانه ها برعلیه محمد زارع پور و سیستم مدیریتی او انتقادات شدیدی عنوان کرده بود.

    ازدیگر نکات جالب برگزاری این کمیته، غیبت برخی از نفرات واعضای آن از جمله علیرضا حجازیان که در سفر حج بوده و سرپرست کمیته مربیان که بدنبال تیم داری خود در ماهشهر می باشد بوده است!

    محمد زارع پور،احسان باقری؛ منیجه ابری،مجید احتشام زاده،داریوش ضرغامپور،امیر میرصادقی و ضرغامپور وافراد غیر عضو (احمد جعفری پور ،محسن شیشه گرها) بوده که در این جلسه حضور داشته اند.

    فعلا قصد نداریم به مفاد این جلسه اشاره ای داشته باشیم!.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جلسه کمیته فنی با حضور احتشام زاده و غیبت برخی اعضاء برگزار شد!"
    تازه ترین اخبار