امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۵:۵۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۴ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 5242
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت : امیدوارم در پایان مسابقات تنیس روی میز آسیا رتبه جهانی خود را بهبود دهم. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگکشور  به نقل از پانا ؛پریسا صمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص شرکت در رقابت های جام آسیا عنوان داشت: مسابقات…

    عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت : امیدوارم در پایان مسابقات تنیس روی میز آسیا رتبه جهانی خود را بهبود دهم.
    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگکشور  به نقل از پانا ؛پریسا صمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص شرکت در رقابت های جام آسیا عنوان داشت:
    مسابقات از روز چهارشنبه آغاز می شود. من تمرینات خوبی داشته و از آمادگی مطلوبی بهره می برم. سعی خود را برای موفقیت می کنم. ما در مسابقات با اختلاف کمی به رقیبان نتایج را واگذار می کنیم که علت این مطلب هم  به خاطر پایین بودن تجربه است. امیدوارم با ارائه یک بازی کم اشتباه نتیجه خوبی بگیرم.
    وی تاکید کرد : تمام رقیبان من بازیکنان زیر رتبه ۱۰۰جهانی هستند . خود من دارای رتبه ۷۰۰ هستم. اختلاف زیادی بین من و حریفانم وجود دارد. امیدوارم در پایان مسابقات بتوانم رتبه جهانی خود را بهبود داده و از بازی و عملکردم راضی باشم.
    عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان با اشاره به این مطلب که سال قبل سهمیه آسیای میانه را برای ایران کسب کردم، خاطر نشان کرد : سال قبل در رقابت های انتخابی اول شدم ولی چون در  ژاپن به دلیل زلزله شرایط عادی نبود، برگزاری مسابقات به حالا و کشور چین موکول شد. جوائز مسابقات نقدی است و هر کس به فراخور مقامی که کسب خواهد کرد، جایزه دریافت خواهد کرد.
    صمدی در خصوص رقبای خود عنوان داشت : حریفان من ورزشکارانی از چین، ژاپن، کره و هند هستند که با توجه به رتبه بندی جهانی، ورزشکارانی قوی محسوب می شوند.
    برای من قرعه فرقی ندارد و برای اثبات شایستگی باید بتوانم مقابل حریفان بازی خوبی به نمایش بگذارم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گفتگوی صمدی با خبرگزاری پانا"
    تازه ترین اخبار