امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۸:۲۸  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52437
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     دور رفت مسابقات پینگ پنگ باشگاهی استان همدان با مشخص شدن برترین ها پایان یافت.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در این دوره از مسابقات که در دو رده سنی زیر ۱۵ سال و بزرگسالان برگزار شد ۱۸ تیم زیر پانزده سال و ۱۴ تیم بزرگسالان حضور داشتند که با…

     

     

    دور رفت مسابقات پینگ پنگ باشگاهی استان همدان با مشخص شدن برترین ها پایان یافت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در این دوره از مسابقات که در دو رده سنی زیر ۱۵ سال و بزرگسالان برگزار شد ۱۸ تیم زیر پانزده سال و ۱۴ تیم بزرگسالان حضور داشتند که با یکدیگر به رقابت پرداختند.

    برگزاری این دوره از مسابقات به عهده سر داوران فرهاد ظهیری، محمد حمیدی بود و داوران آن صنعتی و آریا فر بودند و مسئول فنی مسابقات هم نادر شاملو بود بود.

    در مسابقات دور رفت زیر پانزده سال تیم دونیک همدان متشکل از مازیار شمسائی و امیر حسین فرهادی به قهرمانی این دوره از مسابقات پینگ پنگ باشگاهی استان همدان رسیدند.

    تیم علیصدر همدان نیز با بازی عرفان لرستانی و سپهر ثمری نایب قهرمان دور رفت مسابقات باشگاهی پینگ پنگ استان همدان شد و همچنین تیم فجر همدان نیز با ترکیب سروش دولت یاری و پارسازینتی در رده سوم این دوره از مسابقات قرار گرفت.

    در مسابقات دور رفت بزرگسالان نیز تیم شهید خدا کرمی با بازی حبیب قاسمی و محمد نوقان توانست در جایگاه اول این دوره از مسابقات قرار گیرد.

    همچنین تیم آدیداس همدان با ترکیب میلاد یعقوبی، محمد موسیوند و تیم لالجین نیز با ترکیب بازیکنان خود از جمله قربان ملاحسینی و محمدرضا عطاب به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم دور رفت مسابقات پینگ پنگ باشگاهی استان همدان قرار گرفتند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمانان مسابقات باشگاهی پینگ پنگ همدان مشخص شدند"
    تازه ترین اخبار