امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۵:۰۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52489
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     مشکل خروج از کشور ملی‌پوش تنیس روی میز ایران حل شد و وی ‌می‌تواند هفته آینده در مسابقات قطر حاضر شود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات تور جهانی تنیس روی میز قطر هفته آینده برگزار می‌شود و نوشاد عالمیان نیز پس از حل…

     

     

    مشکل خروج از کشور ملی‌پوش تنیس روی میز ایران حل شد و وی ‌می‌تواند هفته آینده در مسابقات قطر حاضر شود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات تور جهانی تنیس روی میز قطر هفته آینده برگزار می‌شود و نوشاد عالمیان نیز پس از حل شدن مشکل خروج از کشورش در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد.

     

    نوشاد که به دلیل اتمام دوران معافیت تحصیلی‌اش تا حل شدن مشکل خدمت سربازی‌اش حق خروج از کشور نداشت با هماهنگی مسئولان نظام وظیفه می‌تواند در مسابقات قطر حاضر شود.

     

    رحمت عالمیان پدر نوشاد با اعلام این خبر به فارس گفت: برای این رقابت‌ها برای نوشاد مجوز خروج از کشور گرفتیم و پس از بازگشت باید وضعیت نهایی خدمت سربازی وی مشخص شود.

     

    وی ادامه داد: تلاش زیادی برای برطرف شدن این مشکل انجام دادم و امیدوارم مسئولان هم حمایت کنند. نوشاد تنها هدفش موفقیت ایران است و انتظار دارد بدون دغدغه بازی کند.

     

    نوزدهمین دوره این رقابت‌ها از ۲۹ تا ۴ اسفند در دوحه برگزار می‌شود و برای آن جایزه ۵۰۰ هزار دلاری در نظر گرفته شده است و حدود ۲۰۰ بازیکن با یکدیگر به مبارزه خواهند پرداخت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مشکل خروج از کشور نوشاد عالمیان حل شد/ رقابت با بزرگان جهان در قطر"
    تازه ترین اخبار