امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۴:۱۴  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52519
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی پینگ پنگ زنان از مسوولان وزارت ورزش و جوانان و حامیان مالی خواست که به این رشته ورزشی نیز توجه کرده و کمک کنند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری ایرنا،سیما لیموچی با اشاره به در پیش بودن مسابقات جهانی پینگ پنگ در ژاپن و بازی…

    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ زنان از مسوولان وزارت ورزش و جوانان و حامیان مالی خواست که به این رشته ورزشی نیز توجه کرده و کمک کنند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری ایرنا،سیما لیموچی با اشاره به در پیش بودن مسابقات جهانی پینگ پنگ در ژاپن و بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی به ایرنا افزود : دستمان خالی است و مسوولان فدراسیون هم اظهار می دارند، منابعی برای هزینه کردن ندارند، این درحالی است که ما اردیبهشت ماه باید در ژاپن به میدان برویم و مهرماه هم در کره جنوبی و هنوز هیچ کاری نکرده ایم.

     

    وی بااشاره به سرمایه گذاری و برنامه ریزی سایر تیم ها برای شرکت دراین رقابت ها،افزود: اگر بخواهیم بازیکنان مان دررقابت های سال آینده نتایج خوبی کسب کنند باید به آنان توجه بیشتری داشته باشیم وبابرگزاری اردو های منطم آنان را ازهمین امروز برای این رقابت ها آماده کنیم.

     

    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ زنان ایران درپاسخ به این سووال که آیا برنامه های خود را دراین خصوص به فدراسیون ارائه کرده است یا خیر؟ ادامه داد:برای آماده سازی تیم ملی چندین اردوی تدارکاتی طراحی و برنامه آن را به فدراسیون ارائه کرده ام که به دلیل کمبود منابع مالی با برنامه ها و برگزاری اردوها مخالفت شد.

     

    به گفته وی ملی پوشان ایران پتانسیل خوبی دارندواگردرادو های منظم شرکت کنند به طور قطع درژاپن نیز همانند رقابت های جهانی آلمان وفرانسه نتایج قابل قبولی در حد خودمان کسب خواهیم کرد اما اگرروند فعلی ادامه داشته باشد نتیجه گیری سخت و غیر ممکن خواهد بود.

     

    لیموچی بااشاره به برتری تیم دونفره ایران درجام جهانی فرانسه برابرتیم آمریکا ، افزود:برای آن رقابت بازیکنان را به طور متناوب طی سه ماه از نزدیک زیر نظر داشتیم و همین مساله باعث شد تا تیم ملی زنان با آمادگی به رقابت های جهانی اعزام و تیم آمریکا را درحالی که از یک بازیکن چینی و یک بازیکن هندی درترکیب خود استفاده می کرد شکست داده و به مرحله حذفی صعود کنیم.

     

    در مرحله حذفی اگر به تیم چین بر نمی خوردیم به طور حتم بیشتر درجدول می ماندیم.

     

    وی افزود:این موفقیت هادرحالی برای ورزش پینگ پنگ رخ می دهد که ما تقریبا برای بازیکنان مان در مقایسه با سایرکشورها هیچ خرجی نمی کنیم.

     

    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ زنان ایران ادامه داد: اگر امکاناتی که می خواهیم را بدهند و کمک کنند قول می دهیم درژاپن نتایج بهتری از دو دوره گذشته جام های جهانی کسب کنیم.

     

    لیموچی درخصوص نحوه همکاری اش بافدراسیون واینکه آیاحق الزحمه ای برای سرمربیگری تیم ملی دریافت می کند یا خیر؟ نیز تصریح کرد:نزدیک به سه سال است که هدایت تیم ملی را برعهده دارم اما تا به امروز یک ریال هم به من حق الزحمه پرداخت نشده است و درست نمی دانم تا چه زمانی می توانم اینگونه کار کنم.

     

    وی درهمین ارتباط از محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و رباب شهریان معاون امور بانوان وزارتخانه درخواست کمک کرد و گفت:هزینه های این ورزش برای ورزشکاران بالاست و بازیکنان با توجه به شرایط مالی خانواده هایشان به تنهایی از عهده مخارج این ورزش برنمی آیند درحال حاضر راکت یک میلیون و پانصد هزار تومان قیمت دارد و فدراسیون نیز این هزینه ها را پرداخت نمی کند برهمین اساس میخواهم به این ورزش از هر روشی که فکر می کنید درست است کمک کنید تا این استعداد ها به هدر نروند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیموچی:پینگ پنگ مشکل دارد، کمک کنید"
    1. مصطفی نصری پور گفت:

      با سلام
      من به شخصه فکر میکنم این ورزش تعطیل بشه بره بهتره!
      آخه کجای دنیا دیدید یه فدراسیون تشکیل بشه ولی یک سال تمام، توی هیچ مسابقه یا اردویی شرکت نکنه؟! یعنی واقعا ایران یکی از اعضای فدراسیون جهانی پینگ پنگه؟ من که فکر نمی کنم اینطور باشه.
      خلاصه بگم، اگر قراره که اینطور به فدراسیون های ورزشی، بودجه اختصاص داده بشه، همون بهتر که وزارت ورزش هم وجود نداشته باشه. لااقل اسمشو عوض کنن بزارن وزارت فوتبال و جوانان! فکر میکنم اینطوری خیلی بهتر میشه. فوایدش هم اینه که: برخی تیمها بازیکنای با مدل موی قشنگ تر جذب میکنن! هم تیم ملی فوتبال به جام ملت های آسیا صعود میکنه! مسئولین، بد نیست امتحان کنید!!!
      مرسی از ttraket


    تازه ترین اخبار