امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۳:۳۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52557
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دانشگاه آزاد قهرمان دور رفت لیگ برتر کشور شد!بلایی که مربی برسرپتروشیمی آورد!

    تیم متمول وکهکشانی پتروشیمی درخانه خود برابر تیم دانشگاه آزاد متوقف شد وبار دیگر چوب باصطلاح مربی خود را خورد!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیم متمول وکهکشانی پتروشیمی درخانه خود برابر تیم دانشگاه آزاد  با نتیجه ۵بر۵ متوقف شد!

    این دیدار راس ساعت ۱۶  امروز ۲۴ بهمن به میزبانی پتروشیمی بندر امام که این روزها از ضعف  بسیاربرجسته در امر مربیگری در رنج اساسی به سر میبرد برگزار گردید که طی آن این تیم پولدار که بهترین بازیکنان تنیس روی میز کشور از جمله نوشاد عالمیان نابغه این رشته را سهم خود نموده است با نتیجه مساوی ۵بر۵ برابر تیم دانشگاه آزاد متوقف شد.

    نتایج کلی این دیدار:

                                               پتروشیمی بندر امام                                                                             دانشگاه آزاد

                                  نوشاد عالمیان و محمد علی روئین تن (۳)                                                  نیما عالمیان وشایان ملکی(صفر)

                                                محمد فرقدانی(۲)                                                                       میدیا لطف الله نسبی(۳)

                                              نوشاد عالمیان(۳)                                                                              بهنام رحمت پناه(۱) 

                                           عارف احمدی فر(صفر)                                                                             نیما عالمیان(۳)

                                         محمد رضا اخلاق پسند(۱)                                                                          افشین نوروزی(۳)

                                          محمد علی روئین تن(۳)                                                                            شایان ملکی (۱)

                                               نوشاد عالمیان(۳)                                                                              میدیا لطف الله نسبی(۱)

                                               محمد فرقدانی(۳)                                                                               بهنام رحمت پناه(۲)

                                         محمد رضا احلاق پسند(۱)                                                                                   نیما عالمیان(۳)

                                         عارف احمدی فر(صفر)                                                                                 افشین نوروزی(۳)

    گفتنی است سه برد از پنج برد پتروشیمی توسط نابغه تنیس روی میز ایران بدست آمده است.

    تحلیل وبررسی وضعیت هر دوتیم:

    حمید صابری که هیچ ادعایی در امر مربیگری نداشته و ندارد با ارنج کردن بسیار فنی نشان داد که از برخی مربیان بدون کارنامه بسیار کارکشته تر وبهتر عمل نموده است.متاسفانه مربی بدون کارنامه پتروشیمی بندر امام علاوه بر اینکه درکارنامه خود حتی یک بازیکن نداشته و ندارد بارها و بارها با ارنج کردن غیر فنی آن هم بدلیل بی تجربگی پولهای پتروشیمی بندر امام که در نهایت سهم منطقه مظلوم ماهشهر می باشد را به هدر داده است.

    برخلاف قبل، مدیر این سایت سعی کرد تا قبل از شروع این دیدار به هیچ وجه در این باره اظهار نظری نکند تا افراد معلوم الحال ومنفعت طلب وسهم خواه کم سواد و مشکل دار در اخذ مدارک و مراتب خود، هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشند اما از نتیجه کاملا با خبر بودیم زیرا با جذب بهترین بازیکنان ایران در یک تیم حتی اگر مدیر عامل آن تیم ارنج نماید مطمئنا در نتیجه هیچ تغییری رخ نخواهد داد ولی متاسفانه ضعف شدید در ارنج کردن را نیز باید به کارنامه مربی بدون بازیکن ساز اضافه نماییم!

    متاسفانه برخی افراد با پرروئی خود قصد عبرت آموزی از گذشته را نداشته وگویا فراموش کرده اند در دوره قبل با بازیکنان نخبه کشور مانور داده وگفته بودند بازیکن یه تیم ملی نمی دهند ومحروم شده بودند …طی جدیدترین اظهارات غیر کارشناسی خود اعلام کرده بودند که با برپایی اردو سعی در کمک کردن بازیکنان ملی را داریم !اما هیچوقت مشخص نشد که توسط کدام مربی با کدام سابقه کاری و کدام کارنامه؟

    حضورنتیجه بخش مهرداد بابادی وند در سالن مسابقات:

    مهرداد بابادی وند مدیر تیمهای ملی سابق بنا به درخواست افشین نوروزی بازیکن سابق خود در محل مسابقات حاضر بود.شاید یکی از دلایل اینکه افشین نورزی دراین دیدار حساس درخشش بسیار خیره کننده ای از خود نشان داد و در کنار نیما عالمیان عامل اصلی موفقیت تیمش مطرح گردید حضور روحه بخش بابادی وند در کنار بازیکن سابق خود بوده باشد.

    جادارد تا درخشش دوباره افشین نوورزی را به باشگاه دانشگاه آزاد وخصوصا آقای بابادیوند تبریک عرض نماییم.

    یک سوال :

    آیا مربی و مربیگری بدون  حتی داشتن یک بازیکن مبتدی ممکن می باشد؟آیا این رزومه های ناپایدار و شکننده بعنوان مربی و مربیگری تلقی می شود؟آیا عکس گرفتن معنا دار در پشت دست بازیکنان نخبه کشور که دیگران رنج رشد وپرورششان را کشیده اند برای آدم مربیگری می شود؟براستی چه کسی باور میکند که این اعمال مربیگری  نام دارد؟

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "توقف خانگی پتروشیمی کهکشانی برابر دانشگاه آزاد!"
    1. amidi گفت:

      با سلام از اینکه افشین به روزهای اوج و پیک امادگی خودش برگشته خوشحالم. به خاطر بازی دیدنی شان تبریک و خدا قوت میگویم

    2. لیاقی گفت:

      باسلام وخسته نباشی خدمت دوستان عزیزآقایان صابری وتبریک به آقای نوروزی

    3. هدایت فرهادی گفت:

      به نام خدا
      جناب آقای علوی
      مدیریت محترم سایت پایگاه تخصصی پینگ پنگ
      با سلام
      درارتباط با تیتر انتخابی جنابعالی در خصوص توقف خانگی پتروشیمی کهکشانی باید به عرضتون برسونم که یکی از تصمیمات خوب سرپرستان ومربیان تیمهای شرکت کننده وفدراسیون پینگ پنگ قبل از شروع مسابقات سوپر لیگ امسال محدودیت یک تیم شرکت کننده در استفاده از همه بازیکنان رده اول کشورو نتیجتا قهرمانی زود هنگام یک تیم حتی قبل از شروع مسابقات میباشد کما اینکه تیم بانک دی وپتروشیمی بندر امام در دو سال گذشته به همین شکل مقتدرانه قهرمانی سوپر لیک را به خود اختصاص دادند.
      خوشبختانه امسال حضور سه تیم پرقدرت دانشگاه آزاد,پتروشیمی نوری وپتروشیمی بندر امام (در کنار دو تیم گنج نامه همدان و شورای شهر بابل که به هر تقدیربیشتر به جوانان بها داده اند )باید اذعان کرد سه تیم مذکور دارای شانس برابری جهت قهرمانی هستند وبا توجه به در پیش بودن مرحله پلی آف تاروز پایانی قهرمانی این مسابقات تنها قابل حدس زدن میباشد .
      خوشبختانه وشاید هم متاسفانه امروز باتوجه به کثرت سایتها وخبرگزاریها همه گونه اظهار نظری میشود وگاهابخش انتقادی آن بیشتر حکایت از حس کینه توزی وغرض ورزی دارد تا سازنده بودن.
      در رابطه با بازی با تیم شایسته وقابل احترام(نه بزعم شما تیم مظلوم) دانشگاه آزاد با توجه به استفاده این تیم از کادر فنی خوب وبازیکنان
      توانا نتیجه عالی حاصل نشد ولی نتیجه بدی هم نبود وبنده همین جااز همه بازیکنان شایسته تیم بندر امام که باتمام توانشون ظاهر شدندفارغ از هر نتیجه ای که بدست آوردن تشکر میکنم واین نتجه چیزی از ارزشهای اونها کم نمی کنه واحتمالا همانطور که میدونید این دو تیم حداقل سه بار دیگه با هم بازی خواهند کرد.
      در ارتباط با توهمات ذهنی خودتان که گفتید که اگر آقای کاضمی نژاد تیم را ارنج میکرد تیم نتیجه بهتری میگرفت باید به عرضتون برسونم ایشون در سایتشون زبان گویایی دارند ونه اینچنین ادعایی دارندونه نیاز به وکالت از جانب شما .
      در قسمتی هم از آمادگی از بازیکن بزرگ پینگ پنگ کشورو خوزستان دوست عزیزم آقای افشین نوروزی ابراز خوشحالی کردید بنده هم بعنوان یه خوزستانی وچه اون زمانی که باشگاه این افتخار رو داشت در خدمت ایشون باشه وچه در هر تیم دیگر آرزوی موفقیت در همه شئونات رادارم وبنده هم خوشحالم اما حتی این خوشحالی هم باخوشحالی شما تفاوت داره.
      در پایان آقای علوی یاد حرفهای شما که در محمودآباد ودر مسابقات پیشکسوتان جدی یا در قالب مزاح زدید میافتم که گفتید بایه سایت ورزشی و یه تبلت ۱۰″ کل پینگ پنگ ایران را بهم ریخته ام که اگر اینگونه هم باشه جای هورا کشیدن برای شما رو نداره
      وکلام آخراینکه زیر سوال بردن دوستان قدیمی یا رقیبان امروز به روشهای غیر اصولی شایسته شما نیست .

      هدایت فرهادی
      سزپرست هیات تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام

    4. لطف الله عربی گفت:

      جناب آقای علوی کسی که باد بکارد عاقبت طوفان درو خواهدنمود
      یادش بخیر یه مسئول سالنی بود به اسم آقای کبیری که خیلی ها اونو میشناسن
      اگه زنده است یادش بخیر واگه فوت نموده خدابیامرزش
      فکرکنم علم ودانش ایشان از خیلی ها که ادعای مربیگری دارند هم بیشترباشه
      متاسفانه کسی هدایت این رشته را در شرکت پتروشیمی دارد که قدرت تجزیه وتحلیل مسائل فنی را ندارد ازبین بردن استعدادهای این رشته در شهرستان فقط حاصل زحمات ایشان می باشد

    5. سرور گرامی جناب آقای فرهادی سرپرست محترم هیئت پینگ پنگ بندر امام
      در شرایط خاص کشور عزیزمان یکی از بزرگترین دغدغه های کشور امر ورزش است از گرقتن رای اعتماد وزیر ورزش در مجلس این امر معتبر تر گشت درشرایط حال با توجه به شرایط اقتصادی نامناسب و بودجه های انقباضی اسپانسر گرفتن تیم های لیگ برتری ورزش کشور بسیار مشکل و با اهمیت است چرا که علاوه بر هزینه گرفتن تیم مسئولیت شتاب دادن جو عمومی و جو تخصصی آن رشته ورزشی از اهمیت و اولویت های باشگاه ها ورزشی خواهد شد .
      هر باشگاه با توجه به حضور در مسابقات لیگ برتر از نعمت مشاوران متخصص خود و شرایط منطقه ای جغرافیائی باشگاه و موقعیت ورزش فدراسیونی کشور طبق برآیند و اولویت ها اهداف خود را مشخص می کند.
      باشگاه تله کابین کنج نامه با مشورت تیم حرفه ای هیئت پینگ پنگ همدان که از متخصصین مجموعه با تجربه و مجرب پینگ پنگ کشور هستند با جذب بازیکنانی حرفه ای که شامل قهرمان زیر ۲۱ سال کشور قهرمان جوان ایران قهرمان جوان هندی (نفر چهارم آخرین رنکیگ بزرکسالان هند ) قهرمانان بومی همدان و بازیکن خوب دسته برتر بزرگسال کشور در کنار مربی کار بلد وارد رقابتهای سوپر لیگ کشور شد.
      ملاحظه می فرمائید این قهرمانان الگو هائی دست یافتنی برای تمام مقاطع سنی مخاطب و جامعه پینگ پنگی همدان و جامعه پینگ پنگ کشور هستند .
      اگر چه بی مهری های فراوان به اشکال مختلف باعث تضعیف روحیه این بازیکنان گردید و در رقابتها نتیجه مطلوب (البته به صرف گرفتن امتیاز نه شرایط فنی و بازی تا حال حاضر موفق نبود) اما اهداف بزرگ که رسالت باشگاه بود محقق شد.
      اول اقبال وجذب عمومی پینگ پنگ در منطقه (همدان)همچون سالهای پیش
      و حمایت قهرمانان بومی همدان
      دوم ایجاد هیجان و گرم کردن بازار رقابتهای حرفه ای پینگ پنگ کشور
      سوم با توجه به ارتباط عالی هیئت پینگ پنگ همدان با دنیای پینگ پنگ خارج از کشور و به خدمت گرفتن بازیکن خارجی بسیار خوب و جوان با شرایط متعارف و متناسب مالی باشگاه که باعث بالا رفتن سطح بازیهای لیگ برتر گردید .
      ضرب المثل قدیمی است که می گوید اول بخور بعد شکر گزاری کن ما هم شکر گزار محقق شدن اهداف باشگاه که نه فقط پرداخت هزینه بالا به صرف فقط کسب قهرمانی لیگ باشد بلکه علاوه بر توجه به قهرمانی با شرایط متعارف و متناسب اهداف زیر بنائی را نیز دنبال کردیم.
      بدون پیش داوری , ادعا و تحلیل در مورد تیم خود و حریفان به ادامه رقابتها با تمام توان می اندیشیم باشد که بدون پرداختن به حواشی دراین رقابتها کمک به قهرمانان و ورزش کشور ومناطق تحت پوشش باشگاه باشیم. انشالله


    تازه ترین اخبار