امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۴:۵۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52567
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نوشاد عالمیان نابغه تنیس روی میز کشورمان از حضور در پروتور قطر بازماند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نوشاد عالمیان چپ دست طلایی تنیس روی میز ایران از حضور در رقابتهای پروتور قطربازماند. به توجه به اطلاع رسانی  فدراسیون تنیس روی میز در ارتباط با مرتفع شدن عدم خروج عالمیان ،بازهم این بازیکن قدرتمند…

    نوشاد عالمیان نابغه تنیس روی میز کشورمان از حضور در پروتور قطر بازماند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نوشاد عالمیان چپ دست طلایی تنیس روی میز ایران از حضور در رقابتهای پروتور قطربازماند.

    به توجه به اطلاع رسانی  فدراسیون تنیس روی میز در ارتباط با مرتفع شدن عدم خروج عالمیان ،بازهم این بازیکن قدرتمند کشور از یک پروتور دیگر بازماند.

    گرچه باتوجه به وضعیت غیر قابل قبول تیمهای ملی به بهانه مشکلات مالی  دورنمای حضور عالمیان در پروتور قطر که بیشتر بازیکنان قدرتمند جهان در آن شرکت دارند چندان نتیجه بخش به نظر نمی رسید.

    به نظر می رسید که حضور نوشاد در قطر بدلیل عدم رسیدگی در حق این بازیکن قبل از اینکه موفقیت آمیز تلقی گردد،برای رنکینگ او خطرناک پیش بینی می شد.

    در هر صورت از زمانی که نوشاد صاحب رنکینگ جهانی ۴۰ جهان شده بود می بایست تحت هر شرایطی این بازیکن بصورت کاملا اختصاصی وویژه مورد نظر وتوجه قرار می گرفت که با توجه به توانایی این بازیکن متاسفانه تا رده ۶۳ جهان سقوط کرد.

    همانگونه که قبلا در تحلیلها و مطالب قبلی بصورت مکرر اعلام واطلاع رسانی کرده ایم تا دور دستها هیچ  خبر خوشایند و موفقیت آمیزی از تنیس روی میز ایران به گوش نخواهد رسید.

    مطلب مرتبط با این موضوع:  بررسی حضور عالمیان در پروتورجهانی قطر

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوشاد عالمیان از پروتور قطر بازماند!"
    1. محمد دادرس گفت:

      ای بابا، آخرشم بازماند!
      پس چی می گفت آقای زارع پور….

    2. مصطفی نصری پور گفت:

      همش بودجه، همش بودجه، مگه چیه این بودجه آخه؟
      بخاطر کمبود بودجه، پینگ پنگ ایران داره از بین میره ها. از ما گفتن بود

    3. وحيد ببردل ثاني گفت:

      باسلام:
      نوشاد جان ناراحت نباش وقتی به سن پنجاه سالگی رسیدی مشگل بوجه حل میشه وشمارابه مسابقات جهانی اعزام میکنند که مبادا رتبه شما دررنکیک جهانی پایین نیاد.آقای زارع پور وقتی بوجه برای بازیکنی مثل نوشاد حل نشه بس پینگ پنک ایران ول معطله .

    4. ابراهیم گفت:

      اخبار ایران و جهان
      “ایران یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان ناتوانی خود از اعزام بهترین بازیکن پینگ پنگ تاریخ خود را به مسابقات پروتور قطر اعلام کرد “


    تازه ترین اخبار