امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۲:۰۵  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52577
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مهدی جلیلی از استان فارس قهرمان رده بندی دسته برتر نوجوانان کشور شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با پایان یافتن مسابقات دسته برتر نوجوانان کشور در شیراز ،مهدی جلیلی بازیکن استان فارس با شایستگی به مقام قهرمانی دست یافت. مسابقات دسته برتر نوجوانان کشور که به میزبانی بسیار خوب شیرازیها وبا حضور…

    مهدی جلیلی از استان فارس قهرمان رده بندی دسته برتر نوجوانان کشور شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با پایان یافتن مسابقات دسته برتر نوجوانان کشور در شیراز ،مهدی جلیلی بازیکن استان فارس با شایستگی به مقام قهرمانی دست یافت.

    مسابقات دسته برتر نوجوانان کشور که به میزبانی بسیار خوب شیرازیها وبا حضور ۱۲ نفر از برترینهای نوجوانان کشور برگزار گردید با قهرمانی مهدی جلیلی بازیکن میزبان به کار خود پایان داد.

    مهدی جلیلی از استان فارس موفق شد بدون باخت و مقتدرانه برسکوی قهرمانی بایستد.

    یادآوری میگردد که مهدی جلیلی یکی از شاگردان موفق میعاد مکیف مربی برجسته و کاربلد تنیس روی میز کشورمان می باشد.در همینجا لازم است به این مربی بازیکن ساز تبریک عرض نماییم.

    گفتنی است نفرات۹ تا ۱۲ به رقابتهای آزاد صعود کردند.

    نتایج کلی بدست آمده به شرح زیر است:

    ۱-مهدی جلیلی(فارس)با ۲۲ امتیاز

    ۲-امین احمدیان(تهران) با ۱۹ امتیاز

    ۳-علیرضا رهنمای حقیقی(آذربائیجان شرقی) با ۱۸ امتیاز

    ۴-علی اکبر شعاری(مازندران) با ۱۸ امتیاز

    ۵-امیر حسین رزاق نیا(مازندران) با ۱۷ امتیاز

    ۶-علی نظری(لرستان) با ۱۶ امتیاز

    ۷-حمید شمس(البرز)با ۱۶ امتیاز

    ۸-سید مهدی سرحدی(تهران) با ۱۶ امتیاز

    ۹-کسری رهنما فر(البرز)

    ۱۰-آریا امیری(کردستان)

    ۱۱-فربد کم آزار(کردستان)

    ۱۲-محمد حسین صمدی(مرکزی)

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مهدی جلیلی از فارس قهرمان دسته برتر نوجوانان کشور شد"
    1. پیمان ابوالحسنی گفت:

      مهدی جان با شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم ،این موفقیت را به شما و خانواده ورزش دوست شما تبریک عرض می کنم، امیدوارم قدردان مربی ممتاز ومنحصر به فرد خود (آقای میعاد مکیف)باشی و مثل همیشه به دور از حاشیه ها در مسیر موفقیت گام برداری

    2. غلام حسین خیراندیش گفت:

      با درود
      خدمت آقا مهدی عزیز،خانواده ایشان ومربی ارزنده و دوست بزرگوارم میعاد مکیف صمیمانه شادباش میگم.
      امیدوارم این مربی توانا به حق واقعی خودشون برسن.

    3. ابوالفضل نوفلاح گفت:

      حمید جان ( شمس )
      با اینکه سرماخوردگی شدید داشتی ، اما بازهم خوش درخشیدی و دور دوم جبران کردی …. حضورت برای سال اول و تجربه اول بسیار مناسب بود.
      کسرا جان(رهنما)
      همین که بین ۱۹۴ نفر شما هم انتخاب شدی کار بزرگی کردی و باز هم فرصت داری که بالاتر باشی . با اینکه با اختلاف کم نتونستی توی دسته یرتر بمونی ارزش کارات اصلا کم نمیشه…..

    4. محمد دهقان گفت:

      آقا حمید و آقا کسری از زحمات و افتخار آفرینی شما متشکرم بازیهای بسیار قشنگتون را دیدم لیاقتتون بیشتر از اینها بود چرا که بعضی از بازیهایی را باختید بسیار نزدیک و ۳ بر ۲ و امتیاز بالای ۱۰ بود .

    5. با سلام تبریک به حمید شمس و نیز خسته نباشید به مربی توانمد و شایسته استان البرز آقای شمس که واقعا زحمت حمید و نوید را زیاد میکشند.

    6. امیر شمس گفت:

      حمید شمس و کسری رهنما به امید موفقیت شما در سال بعد و اینکه حضور چشمگیر شما در دسته برتر باعث افتخار اهالی تنیس روی میز استان البرز می باشد.

    7. امیر شمس گفت:

      حمید شمس عزیز به امید توفیق روز افزونت در زندگی و زندگی ورزشی خود و آرزوی اینکه وجود بازیکنانی مثل تو باعث پیشرفت استان البرز و تنیس روی میز کشور باشد و اینکه با وجود بازیکنان آینده داری همچون تو و برادر کوچکترت نوید شمس امیدواریم در آینده ای نه چندان دور دوباره پینگ پنگ این کشور دو برادر بی رقیب را به خود ببیند و دوباره تاریخ تکرار شود.

    8. هيئت پينگ پنگ اروميه گفت:

      آقایان جلیلی ،احمدیان،رهنما ،شعاری وسایربجه های نوجوان این مؤفقیت رو خدمت خانواده های محترمتون تبریک عرض می نمائیم

    9. روابط عمومي هيئت پينگ پنگ استان آذربايجان غربي گفت:

      خدمت تمام شرکت کنندگان محترم وقهرمانان آینده پینگ پنگ کشور خسته نباشید عرض می نمائیم

    10. فرزاد حبیبی-حسین ولایتی گفت:

      باسلام
      مهدی جون بازم خوشحال شدم از اینکه خبر پیروزی مقتدرانتوشنیدم این موفقیتو به خودت- خانوادت -مربی زحمت کش و همه ی استان فارسیا خاصه اقلیدیهای گل تبریک میگم امیدوارم تورو رو سکوی قهرمانی جهانی ببینم.انشا الله

    11. حسین ولایتی گفت:

      سلام علی اقا (نظری):
      از اینکه جزء ۸ نفر راهیافته به دسته برتر نوجوانان کشورانتخاب شدی خیلی خوشحال شدم این موفقیتو به خودت و خونوادت تبریک میگم.

    12. مصطفی نصری پور گفت:

      سلام مهدی جان، خسته نباشی
      واقعا خوشحال شدم که برای دومین بار قهرمان بلامنازع نوجوانان ایران شدی. تبریک ویژه به خودت و هم چنین آقای میعاد مکیف عزیز
      موفق باشی

    13. حمید رضا جعفری گفت:

      با سلام
      تبریک به اقای مهدی جلیلی و مربی زحمت کش اقای میعاد مکیف
      انشالله همیشه موفق باشید.

    14. علی بذرافشان گفت:

      شانس آوردن من نبودم. الان هم ۱۳ ساله هستم.

    15. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      تعداد نفرات حاضر در دسته برتر نیزبسیار کم است که باید افزایش یابد.از دوازده نفر حاضر در این دسته چهار نفر حذف می شوند یعنی حدودا ۳۳ درصد از شرکت کنندگان که درصد بالایی است.بنده فکر می کنم که هزینه های خورد وخوراک شرکت کنندگان سبب شده است که فدراسیون دست به چنین عملی بزند که به زعم بنده صد درصد اشتباه است و باید تصحیح گردد.

    16. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      تعدادشرکت کنندگان دراین اوپن حدودا دویست نفر بوده است.اگر تعداد راه یافتگان به دسته برتر که چهار نفر است را به تعداد شرکت کنندگان تقسیم کنیم درصد راه یافتگان به دسته برتر که دو درصد می باشد به دست می آید که کمتراز درصد مدال بگیران المپیک است.یعنی با این اوصاف ۹۸ درصد مابقی شرکت کنندگان باید به شش ماه بعد که دور بعدی این مسابقات برگزار می گردد فکر کنند.این نکته را از یاد نبریم که بازیکنان این رده ها افراد کم سن وسال هستند که با چندبار حضور ناموفق در این اوپن ها ممکن است دچار دلزدگی و سرخوردگی شوند.آیا چنین روندی به نفع پینگ پنگ کشوراست؟
      هر فرد فهیمی می داند که این سیستم برگزاری مسابقات اوپن وبااین تعداد در سال (دوبار در سال) به درد نخور است.رفع این معضل وظیفه روسای هیات های کشور است که با پی گیری خود می توانند نقش خود را به عنوان رئیس هیات ایفا کنند.

    17. حسین ولایتی گفت:

      از اینکه جزء ۸ نفر راهیافته به دسته برتر نوجوانان کشورانتخاب شدی خیلی خوشحال شدم این موفقیتو به خودت و خونوادت تبریک میگم.

    18. باسلام به خدمت مدیریت محترم سایت و خسته نباشید به آقا سید عزیز¤بنده مهدی غفاری دبیر و مربی سابق هیت پینگ پنگ میانه‏(شهر کاپیتان ارزشمند تیم ملی مهران احدی‏)هستم الان ساکن کرج هستم یادم رفت به خاطر بازهای خوب ونزدیک آقا کسری عزیز و دوست داشتنی و مربیش آقای حجازیان تبریک عرض کنم کسری رهنما فریکی از خوش تکنیک ترین پینگ باز استان البرزهست که آقا پوریا حجازیان مربی آینده دار استان البرزواقعا زحمت زیادی روی فرم وبازی او کشیداند دست هر دو عزیز درد نکند برای کسری عزیز آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی رادارم¤ 


    تازه ترین اخبار