امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۲:۵۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52582
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     پدر نوشاد عالمیان گفت: با وجود حل مشکل خروج از کشور نوشاد، فدراسیون گران شدن بلیت هواپیما را علت عدم اعزام این بازیکن به قطر اعلام کرد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کور وبه نقل از خبرگزاری فارس، مسابقات تور جهانی تنیس روی میز قطر از هفته آینده آغاز می‌شود و…

     

     

    پدر نوشاد عالمیان گفت: با وجود حل مشکل خروج از کشور نوشاد، فدراسیون گران شدن بلیت هواپیما را علت عدم اعزام این بازیکن به قطر اعلام کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کور وبه نقل از خبرگزاری فارس، مسابقات تور جهانی تنیس روی میز قطر از هفته آینده آغاز می‌شود و نوشاد عالمیان هم پیش از این قرار بود به عنوان تنها نماینده کشورمان در این رقابت‌ها حاضر شود و مشکل خروج از کشور وی نیز حل شده بود، با مخالفت فدراسیون تنیس روی میز اعزام نخواهد شد.

     

    رحمت عالمیان، پدر نوشاد عالمیان با اعلام این خبر به فارس گفت: من خودم با تلاشی که داشتم مشکل خروج از کشور نوشاد را حل کردم و قرار بود در مسابقات قطر حاضر شود، اما فدراسیون با اعزام این بازیکن مخالفت کرد.

     

    وی در خصوص این مخالفت گفت: زمانی که با فدراسیون تماس گرفتم به من اعلام کردند، به دلیل اینکه بلیت هواپیما گران شده است، نمی‌توانیم وی را اعزام کنیم.

     

    رحمت عالمیان عنوان کرد: این مسابقات در سطح بالایی برگزار می‌شود و نوشاد با حضورش می‌توانست به آمادگی خوبی برسد، اما متاسفانه با اعزام وی مخالفت کردند. نمی‌دانم اعزام یک بازیکن به کشوری که همسایه‌مان است، چه هزینه‌ای می‌تواند داشته باشد؟

     

    به گزارش فارس، مسئولان فدراسیون تینس روی میز در این زمینه اظهار نظری نکرده‌اند و تماس خبرنگار فارس نیز با عدم پاسخگویی دبیر و رئیس فدراسیون بی پاسخ ماند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پدر نوشاد:فدراسیون تنیس روی‌میز به خاطر گرانی بلیت هواپیما با اعزام نوشاد به قطر مخالفت کرد"
    1. نیکخواه-محمد گفت:

      ضمن تبریک به فدراسیون تنیس روی میز کشور مان که بالاخره زحماتش ببار نشست و موفق شد نوشاد را به این مسابقات اعزام نکند!
      آخه این هم شد دلیل ” گرانی بلیط هواپیما”تا بود مشکل خروج از کشور ایشان مطرح بود و دست آخر هم که همه چیز درست شد البته طبق خبر بالا آنهم با تلاش پدر نوشاد آقای رحمت عالمیان حل شده بود.
      لااقل جایزه مسابقات دهه فجری که اینهمه پزش را با جایزه های بالا( ۲۰۰۰۰ دلاری )دادید به نوشاد میدادید که با هزینه خودش شرکت کنه البته بنام IR.TTF.
      بنظر من اگه دلیل درست و حسابی دارد عدم حضور نوشاد برای این مسابقات بهتر است با جامعه پینگ پنگ کشور رو راست باشیم و بگوییم به این دلیل نوشاد در مسابقات حضور نداشته باشد بهتر است نه اینکه با دلیل افزایش نرخ بلیط !مگر بلیط هواپیمای یک نفر آنهم به قطر چقدر افزایش داشته که باعث عدم حضور نوشاد شده است؟……..

    2. سجادصفری املی گفت:

      باسلام وادب خدمت همه علاقه مندان پینگ پنگ و خصوصا آقا رحمت و خانواده محترمشان .باید بگویم این مسائل متاسفانه در این مملکت به یک امر عادی تبدیل شده است.شماپوروتور لهستان و بعدش آلمان مگر یادتون نیست.سربلند باشی نوشاد جان.


    تازه ترین اخبار