امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۱:۱۴  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52585
    ارسال خبر چاپ خبر
  •             نوشاد عالمیانˈ برترین پینگ پنگ باز ایران، -به دلیل حل نشدن مشکل سربازی و مجوز خروج از کشور- از رقابت های ˈپورو تورˈ قطر کنار گذاشته شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از ایرنا وبه نقل از سایت فدراسیون جهانی؛ نام این پینگ پنگ…

     

     

     

     

     

     

    نوشاد عالمیانˈ برترین پینگ پنگ باز ایران، -به دلیل حل نشدن مشکل سربازی و مجوز خروج از کشور- از رقابت های ˈپورو تورˈ قطر کنار گذاشته شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از ایرنا وبه نقل از سایت فدراسیون جهانی؛ نام این پینگ پنگ باز شب گذشته (پنجشنبه شب) از فهرست بازیکنان حاضر دراین رقابت ها خط خورد.

     

    این درحالی است که فدراسیون پینگ پنگ پیش از این از اعزام نماینده ایران به این رقابت ها خبر داده و درخواست شرکت این پینگ پنگ باز را به کمیته مسابقات اعلام کرده بود، اما شب گذشته آنان از اعزام عالمیان به دلیل مشکل سربازی و خروج ازکشور منصرف شدند و این موضوع را به اطلاع برگزار کنندگان رسانده و بدین ترتیب نام نماینده ایران از فهرست شرکت کنندگان در این رقابت معتبر کنار گذاشته شد.

     

    مسابقات پینگ پنگ پوروتور ۲۰۱۴ قطر ۲۷ بهمن ماه در دوحه آغاز می شود و شش روز به طول می انجامد. در این رقابت ها که یکی از پوروتورهای معتبر جهان به شمار می رود ۱۴۵ پینگ پنگ برتر کشورهای مختلف ثبت نام کرده اند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برترین پینگ پنگ باز ایران از رقابت های پوروتور قطر کنار گذاشته شد"
    تازه ترین اخبار