امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۸:۵۰  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52600
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بایرام پور با اشاره به رکورد بیشترین اعزام پینگ پنگ بازان تهرانی در رده سنی پایه به مسابقات کشوری: طرح های استعداد یابی و نخبه پروری در پایگاه های قهرمانی پینگ پنگ و باشگاه ها نتیجه داد   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور و به نقل از سایت اداره کل ورزش وجوانان استان…

    بایرام پور با اشاره به رکورد بیشترین اعزام پینگ پنگ بازان تهرانی در رده سنی پایه به مسابقات کشوری:

    طرح های استعداد یابی و نخبه پروری در پایگاه های قهرمانی پینگ پنگ و باشگاه ها نتیجه داد

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور و به نقل از سایت اداره کل ورزش وجوانان استان تهران،رئیس هیات پینگ پنگ استان تهران از اعزام ۳۰ ورزشکار پینگ پنگ باز تهرانی به دومین مرحله مسابقات آزاد و رده بندی و دسته برتر نوجوانان پسر کشور (انتخابی تیم ملی) خبر داد و گفت: حضور این تعداد پینگ پنگ باز تهرانی، نشان از نتیجه بخش بودن سیاست های مربوط به طرح های استعداد یابی و نخبه پروری در پایگاه های قهرمانی و باشگاه ها دارد.

    محمد بایرام پور با اشاره به این مهم که استان تهران، رکورد بیشترین اعزام پینگ پنگ بازان تهرانی در رده سنی پایه به مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی نوجوانان را به خود اختصاص داده، افزود: بسیار خوشحالیم که بحث همگانی کردن ورزش پینگ پنگ در استان تهران و موفقیت مربیان زحمتکش پینگ پنگ این استان به لحاظ جذب علاقه مندان این ورزش نتیجه داده و بویژه در استفاده از ظرفیت جمعیتی پایتخت، موفق عمل کرده ایم.

    وی از توفیقات پینگ پنگ استان تهران در مسابقات مختلف کشوری آن هم در رده سنی پایه گفت و ادامه داد: تاثیر سیاست های مربوط به طرح های استعداد یابی و نخبه پروری در پایگاه های قهرمانی و باشگاه ها در کسب این موفقیت ها، کاملا عیان است و امید داریم در مسابقات آزاد و رده بندی و دسته برتر نوجوانان پسر کشور (انتخابی تیم ملی )همچون گذشته علاوه بر بهره گیری از منش های پهلوانی و اخلاق مداری، شاهد قهرمانی و ارتقاء سطح کیفی فنی پینگ پنگ بازان استان تهران باشیم.

    به گفته بایرام پور، دومین مرحله مسابقات آزاد و رده بندی و دسته برتر نوجوانان پسرکشور (انتخابی تیم ملی) با حضور ۲۳۰ ورزشکار و مربی در شیراز آغاز شده است. مسابقات در ۶۲ گروه سه نفره برگزار می گردد که سرگروه های هر گروه در جدول یک حذفی به رقابت خواهند پرداخت تا ۴ نفر برتر به مسابقات دسته برتر نوجوانان راه پیدا کنند. استان تهران با اعزام و حضور ۳۰ ورزشکار پینگ پنگ باز، عنوان بیشترین تعداد و آذربایجان غربی و خراسان جنوبی با یک ورزشکار، عنوان کمترین تعداد ورزشکار را به خود اختصاص داده اند.

    گفتنی است در بین ورزشکاران نوجوان اعزامی استان تهران به مسابقات انتخابی تیم ملی،حتی نفراتی در رده سنی خردسالان و نونهالان نیز هستند.

    از سوی رضا فرجی اعلام شد:
    دوم اسفند، آغاز اولین دوره مسابقات پینگ پنگ باشگاه های استان تهران

    اولین دوره مسابقات پینگ پنگ باشگاه های استان تهران، روز جمعه دوم اسفند آغاز می شود.

    به گزارش روابط عمومی هیأت پینگ پنگ استان تهران، به نقل از رضا فرجی، از آنجایی که امور هیأت، جمعی و با نظرات کارشناسی انجام می شد، طبق هماهنگی به عمل آمده با مسئولین باشگاه ها و پس از تایید کمیته باشگاه ها مقررشد؛ مسابقات پینگ پنگ باشگاه های استان تهران را اوایل اسفند آغاز نماییم.

    مدیر برنامه ریزی و اجرایی مسابقات پینگ پنگ باشگاه های استان تهران، افزود:این تصمیم در مسیر تحقق اهداف هیأت و در جهت هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات است و عوامل گوناگونی مانند احترام به برنامه ریزی باشگاه ها، درگیر بودن ورزشکاران در مسابقات مختلف کشوری و کسب آمادگی برای رقابتی بهتر، از جمله علت های مهم تعیین اولین روز مسابقات پینگ پنگ باشگاه های استان تهران از دوم اسفند سال ۹۲ بوده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "چند خبر از پینگ پنگ تهران"
    1. نیکخواه-محمد گفت:

      چنین برنامه ریزی هایی در هیات پینگ پنگ تهران از کسی که خود تمام این مراحل را طی کرده و سابقه درخشان در تمام رده های مختلف داشته بعید نیست.این است که میگویم ورزش باید به دست اهلش بیافتد.با آرزوی موفقیت هر چه بیشتر برای محمد بایرام پور و تیم جدید هیات تهران .

    2. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب سعید حکیمی!
      با سلام
      احتراما، با تشکر از راهنمایی شما!مطمئن باشید ما پشت کسی نایستاده ایم و کاملا متوجه اوضاع هستیم.
      اما بهتر است شما خودتان را بصورت واقعی معرفی بفرمایید یا در هر صورت با بنده تماس بگیرید
      باتشکر


    تازه ترین اخبار