امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۶:۲۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52647
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت‌: برخی تیم‌ها بودجه بالا را ملاک قدرت تیم‌شان می‌دانند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،حمیدرضا صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صدرنشینی تیمش در لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: خوشبختانه لیگ امسال با وجود تعداد کم…

     

     

    سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت‌: برخی تیم‌ها بودجه بالا را ملاک قدرت تیم‌شان می‌دانند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،حمیدرضا صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صدرنشینی تیمش در لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: خوشبختانه لیگ امسال با وجود تعداد کم تیم‌ها کیفیت خوبی دارد و تقسیم بندی بازیکنان نیز کمک زیادی به بالا رفتن سطح رقابت‌ها کرده است. پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی نوری، دانشگاه آزاد و تله کابین گنج نامه همدان تقریبا شرایط یکسانی دارند و بازی‌هایشان بسیار نزدیک دنبال می‌شود.

     

    سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: متاسفانه برخی بودجه بالا را ملاک قدرت تیم‌شان می‌دانند، اما ما با هزینه مناسب و یک سوم بودجه آنها تیم‌مان را در صدر می‌بینیم و مشکلی پیش نیاید، قهرمان خواهیم شد.

     

    وی با اشاره به بازی مقابل پتروشیمی بندرامام در هفته گذشته عنوان کرد: ما می‌توانستیم در این بازی پیروز شویم، اما یکی از نفرات ما بازی ۷ بر ۲ برده را واگذار کرد.

     

    صابری با تاکید بر اینکه رفاقت و همدلی حرف اول را در تیم می‌زند، عنوان کرد: با توجه به اینکه پیش از آغاز فصل بودجه تیم ما کاهش پیدا کرد، اما بازیکنان با همان شرایط ادامه دادند و مشکلی نداشتند. خوشبختانه محمد دادکان مسئول ورزش دانشگاه آزاد هم حمایت های بسیار خوبی دارد.

     

    وی گفت: افشین نوروزی و میدیا لطف الله نسبی پس از مشکلاتی که برایشان به وجود آمد، دوباره احیا شده‌اند و فکر می‌کنم فدراسیونی که همه جوره با آنها مخالف است، دوست دارد که این دو بازیکن در ترکیب تیم ملی قرار داشته باشند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صابری:برخی بودجه بالا را ملاک قدرت تیم‌شان می‌دانند/ دانشگاه آزاد قهرمان لیگ می‌شود"
    تازه ترین اخبار