امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۸:۳۳  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 52671
    ارسال خبر چاپ خبر
  • لیگ برتر تنیس روی میز بانوان

    n00136480-b 

    تیم تنیس روی میز بانوان نیک اندیش شهرداری اصفهان در ادامه مسابقات خود در لیگ برتر، دو پیروزی ارزشمند دیگر به دست آورد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری ایمنا، لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاههای کشور از صبح امروز با حضور یازده تیم در دو گروه شش و پنج تیمی در آکادمی تنیس روی میز ورزشگاه انقلاب تهران آغاز شد. بانوان نیک اندیش شهرداری اصفهان که به عنوان نماینده استان اصفهان در این مسابقات حضور پیدا کرده اند در امروز سه دیدار برگزار کردند که در هر سه رقابت با نتایج قاطع به پیروزی رسیدند.

    نیک اندیش شهرداری اصفهان که صبح امروز موفق به شکست ۵ بر صفر هیات سمنان شده بود عصر امروز برابر هیات همدان به میدان رفت که در این دیدار با حساب ۵ بر یک به پیروزی رسید. مصاف نیک اندیش با توپ سفید گلستان نیز با پیروزی ۵ بر صفر نیک اندیش به پایان رسید.

    در ادامه این مسابقات نیک اندیش فردا در دیداری حساس به مصاف پتروشیمی بندرامام می‌رود. دیگر دیدار فردای تیم اصفهانی رقابت با رستوران نمونه قزوین است.

    دور برگشت این مسابقات یک ماه دیگر به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

    گفتنی است مراسم قرعه کشی لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاههای کشور دیروز برگزار شد و در گروه الف این مسابقات نیک اندیش شهرداری اصفهان با تیم‌های رستوران نمونه قزوین، پتروشیمی بندرامام، هیات همدان، توپ سفید گلستان و هیات سمنان قرار گرفت و در گروه ب رقابت‌ها نیز تیم‌های مس کرمان، پاک نژاد اسپرت، هیات خوزستان، پارس تهران و هیات گلستان حضور دارند.

    با پایان مسابقات در دو مرحله رفت و برگشت، از هر دو گروه دو تیم برتر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند.

    اسامی تیم بانوان نیک اندیش شهرداری اصفهان: ندا شهسواری، محجوبه عمرانی، پریسا صمدی، منصوره رضایی، زهرا علوی، مینا عابدی، مائده مهرابی

    سرمربی: فاطمه رجبی

     

     گفتنی است که تیم نیک اندیش با نتیجه ۵برصفر از سد تیم پتروشیمی گذشت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "۳ پیروزی قاطع برای بانوان نیک اندیش/ فردا، مصاف حساس با پتروشیمی"
    تازه ترین اخبار