امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۰:۳۸  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 52761
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات باشگاههای و دستجات نونهالان و نوجوانان استان فارس یادواره زنده یاد سعید قاسمی زاده با حضور بی سابقه ۲۲ تیم از شهرستان های مختلف استان در شهرستان گراش استان فارس آغاز گردید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در روز اول مسابقات و در مرحله مقدماتی تیم ها در ۸ گروه به صورت دوره…

    IMG_7047

    مسابقات باشگاههای و دستجات نونهالان و نوجوانان استان فارس یادواره زنده یاد سعید قاسمی زاده با حضور بی سابقه ۲۲ تیم از شهرستان های مختلف استان در شهرستان گراش استان فارس آغاز گردید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در روز اول مسابقات و در مرحله مقدماتی تیم ها در ۸ گروه به صورت دوره ای به رقابت پرداختند که در پایان این مرحله تیم های بانک صادرات فارس،آینده سازان گراش، ستاره آبی گراش،هیئت لارستان (ب)، ساوالان گراش، حفاری صحرا کشت داراب، مسجد صاحب الزمان(عج) گراش، هیئت جهرم (ج)، فرهاد (الف) جهرم، دانشگاه آزاد اسلامی داراب، نوجوانان شیراز، هیئت لارستان (الف)، شهید حمزه شیراز، هیئت گراش (الف)، فرهاد (ب) جهرم و هیئت جهرم (الف) راهی مرحله حذفی شدند.

    در مرحله یک هشتم پایانی این رقابت ها تیم های بانک صادرات فارس، ستاره آبی گراش، فرهاد (الف) جهرم، ساوالان گراش، نوجوانان شیراز، شهید حمزه شیراز، فرهاد (ب) جهرم و مسجد صاحب الزمان(عج) گراش با غلبه بر حریفان خود به مرحله یک چهارم پایانی صعود کردند. در مرحله یک چهارم نهایی بانک صادرات فارس در مقابل نوجوانان شیراز قرار می گیرد.

    در حساس ترین بازی این مرحله تیم فرهاد (الف) جهرم که از بازیکن شیرازی یعنی محمد حسین استقلال و محمد جواد محمد ابراهیمی نفر دوم نونهالان استان بهره می برد در مقابل مسجد صاحب الزمان(عج) گراش که محمد حسینا بازیکن موفق این روزهای پینگ پنگ گراش و مسعود درویشی را در اختیار دارد قرار خواهد گرفت.

    در سومین بازی این مرحله که حساسیتی همچون بازی قبل دارد و در آن چیزی قابل پیش بینی نیست تیم ساوالان گراش با ترکیب مهدی رام یارپور و محمد مهدی آخوندی در مقابل تیم شهید حمزه شیراز با ترکیب مهدی فنی و عباس ارد قرار میگیرد و بالاخره در بازی آخر این مرحله تیم فرهاد ب جهرم رو در روی ستاره آبی گراش می ایستد تا پس از پایان این مرحله چهره ی ۴ تیم صعود کننده به مرحله نیمه پایانی مسابقات مشخص شود.

    از نکات قابل توجه این مسابقات حضور محمد مهدی جلیلی قهرمان نوجوانان کشور در تیم بانک صادرات فارس و مهدی ثابت ملی پوش سابق نوجوانان ایران در تیم ستاره آبی گراش و حضور ۸ بازیکن برتر نونهالان استان فارس در تیم های مختلف می باشد که بر زیبایی ها و سطح کیفی مسابقات افزوده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات باشگاههای استان فارس برگزار گردید"
    تازه ترین اخبار