امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۵:۰۸  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 52798
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات جام فجر آقایان در یزد‎ برگزار گردید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات تنیس روی میز آقایان جام فجر با حضور بازیکنانی از شهرستانهای یزد، مهریز، میبد و اردکان به همت هیات تنیس روی میز شهرستان یزد و حمایت گروه فنی و مهندسی توحید در سالن تخصصی شهید مدیری یزد دوم اسفندماه نود…

    IMG_2724

    مسابقات جام فجر آقایان در یزد‎ برگزار گردید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات تنیس روی میز آقایان جام فجر با حضور بازیکنانی از شهرستانهای یزد، مهریز، میبد و اردکان به همت هیات تنیس روی میز شهرستان یزد و حمایت گروه فنی و مهندسی توحید در سالن تخصصی شهید مدیری یزد دوم اسفندماه نود و دو برگزار گردید.

     

    این مسابقات با حضور ۵۹ بازیکن در ۱۶ گروه برگزار گردید که پس از انجام بازیهای دوره ای و حذفی نتایج زیر به دست آمد:

     

    مقام اول: محممد هادی صادقی از یزد

     

    مقام دوم: مصطفی نورمحمدزاد از یزد

     

    مقام سوم: امیرمحمد صادقی از یزد

     

    مقام چهارم: علی جعفری نژاد از یزد

     

    سرداوری این مسابقات را داور خوب و ملی یزدی آقای محمدحسین دهقانی زاده به عهده داشتند. شایان ذکر است در پایان مسابقات هدایایی به قید قرعه به دیگر بازیکنان اهدا گزدید.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات جام فجر آقایان در یزد‎"
    1. سالارحسینی گفت:

      با تبریک و احترام به مقامهای اول تا سوم برای دئست گرانقدرم آقای جعفری در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت میکنم همیشه پیروز باشید .

    2. جلال حسنی گفت:

      با سلام
      خوشبختانه با انتخاب دوست گرامی آقای سامان سجودی به عنوان روابط عمومی هیأت شهرستان یزد می توانیم شاهد انتشار اخبار این هیأت و دیگر اقدامات لازم جهت توسعه این رشته باشیم . از آقای علوی عزیز هم درخواست دارم اخبار مربوط به شهرستان یزد را با نام “شهرستان یزد” منتشر نمایند تا از فعالیتهای استان منفک شود .به امید توسعه پینگ پنگ در تمام شهرستانهای استان یزد.

    3. جلال حسنی گفت:

      باسلام
      در نظر قبلی فراموش کردم از زحمات آقای سعید زارعزاده دبیر زحمتکش هیأت تنیس روی میز مهریز که در این مدت عهده دار مسئولیت روابط عمومی هیأت یزد بوده تشکر کنم . ضمن عذرخواهی بری ایشان آرزوی توفیق را دارم


    تازه ترین اخبار