امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۶:۲۰  آخرین بروزرسانی : اسفند ۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 52866
    ارسال خبر چاپ خبر
  •  مسابقات جایزه بزرگ باشگاه فواد کاسب برگزار شد. به گزارش پایگته تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقه جایزه بزرگ ده میلیون ریالی سنندج که در تاریخ ۲/۱۱/۹۲ که به میزبانی باشگاه فواد کاسب انجام گردید با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. در این مسابقات که با حضور ۶۷ ورزشکار از شهرهای همدان،کرمانشاه،ملایر،کامیاران،سنندج،جوانرود، ایلام ودهگلان صورت گرفت،آقای…

     مسابقات جایزه بزرگ باشگاه فواد کاسب برگزار شد.

    به گزارش پایگته تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقه جایزه بزرگ ده میلیون ریالی سنندج که در تاریخ ۲/۱۱/۹۲ که به میزبانی باشگاه فواد کاسب انجام گردید با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

    در این مسابقات که با حضور ۶۷ ورزشکار از شهرهای همدان،کرمانشاه،ملایر،کامیاران،سنندج،جوانرود، ایلام ودهگلان صورت گرفت،آقای مهدی موسیوند از همدان به مقام قهرمانی دست یافت و آقایان مهدی نوروزی از همدان دوم و آقای سپهر قیاسی از همدان سوم شدند.

    آقایان کامران رمضانی از کامیاران،حبیب قاسمی از همدان،حامد شهسواری از کامیاران،رسول اکبری از همدان و آقای خالد حیدری از کرمانشاه به ترتیب مقام های چهارم تا هشتم را از آن خود نمودندو با اهداء لوح یادبود وده میلیون ریال جایزه نقدی از آنان تقدیر به عمل آمد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات جایزه بزرگ باشگاه فواد کاسب"
    1. نيك خواه- محمد گفت:

      ضمن تبریک به بازیکنان همدان .ولی این نکته قابل تامل است که چه بر سر پینگ پنگ سنندج آمده .این شهر یکی قطب های پینگ پنگ کشور بوده است خصوصاً در زمان کسی که باشگاه بنام ایشان است.جناب آقای فواد کاسب قهرمان اسبق ملی کشورمان.


    تازه ترین اخبار