امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۵:۱۴  آخرین بروزرسانی : اسفند ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 52896
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تورجهانی تنیس روی میز قطر با سناخت قهرمانان به کار خود پایان داد. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسابقات تور جهانی تنیس روی میز قطر که با ریزشهایی همراه بود با قهرمانی چینی ها در بخش مردان و زنان به کار خود پایان داد. در بخش انفرادی مردان شوشین مرد…

    مسابقات تورجهانی تنیس روی میز قطر با سناخت قهرمانان به کار خود پایان داد.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسابقات تور جهانی تنیس روی میز قطر که با ریزشهایی همراه بود با قهرمانی چینی ها در بخش مردان و زنان به کار خود پایان داد.

    در بخش انفرادی مردان شوشین مرد شماره ۲ تنیس روی میز جهان با پیروزی ۴بر۱ برابر چانگ چیه یوآن از تایپه برسکوی قهرمانی ایستاد.در این بخش چن چین آن از تایپه و چو ایوناره از کره بصورت مشترک سوم شدند.

    hu_limei_23_02_14_Large

    در بخش بانوان لی می هو از چین با پیروزی۴بر۲ برابر لسو جیا از اتریش به مقام قهرمانی رسید و برسکوی قهرمانی ایستاد. در این بخش وینگنام   ودو هوی کیم از هنک کنگ بصورت مشترک سوم شدند.

    در این مسابقات با وجود اینکه  مالونگ مرد شماره یک جهان بدلیل مصدومیت از ادامه رقابتها انصراف داد وهمچنین پدیده های جوان چینی ها حذف شدند اما باز هم مدال طلای این رقابتها به چینی ها رسید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پایان تورجهانی قطر با قهرمانی مردان و زنان چین"
    تازه ترین اخبار