امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۵:۰۳  آخرین بروزرسانی : اسفند ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 52911
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز یزد مشخص شدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این مسابقات در دو گروه پنج تیمی برگزار و از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی صعود کردند.سپس تیم ها در مرحله بعد بصورت ضربدری مسابقات خود را انجام دادند که در پایان تیم بهمن متشکل از الهام زمانیان،آرمیتابخت…

    نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز یزد مشخص شدند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این مسابقات در دو گروه پنج تیمی برگزار و از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی صعود کردند.سپس تیم ها در مرحله بعد بصورت ضربدری مسابقات خود را انجام دادند که در پایان تیم بهمن متشکل از الهام زمانیان،آرمیتابخت مند ، مهدیه و محدثه حاجی علی خانی موفق به کسب مقام اول شد.

     

    همچنین تیم تنیس روی میز ˈ مرکز پینگ پنگ ˈ با بازیکنان منصوره کبودساز ، مریم محسن زاده و فرنازآتش بند دوم شد.

     

    در این مسابقات تیم های آراد با راکت به دستان شادی دهقان ،لیلا مظاهری ، مهسا میرزا رضایی و سنگ آهن بافق الف با نصرت رحمتی ، فاطمه گلنار، مینازعیمیان و مطهره کارگر بصورت مشترک سوم شدند.

     

    همچنین در بازی های انفرادی نونهالان ونوجوانان مقام اول را میناز عیمیان از بافق از آن خود کرد و مقام دوم به محدثه حاجی علیخانی از یزد رسید.

     

    در مسابقات شیرین یزدان پناه از یزد و رضیه کارگران از بافق به مقام سومی مشترک رضایت دادند.

     

    سرداور مسابقات سرپوش و مسئول فنی ایزدیان بود و مسابقات به همت بخش بانوان هیئت تنیس روی میز شهرستان یزد و با حضور تیم های یزد ، بافق و میبد به مدت یک روز برگزار شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز یزد مشخص شدند"
    تازه ترین اخبار