امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۴:۴۷  آخرین بروزرسانی : اسفند ۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 52934
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       بایرام پور در مراسم افتتاحیه مسابقات جام باشگاه های استان تهران: زمینه حضور قهرمانان پینگ پنگ در مسابقات و اردوهای خارج از کشور فراهم می شود رئیس هیأت پینگ پنگ استان تهران در مراسم افتتاحیه مسابقات پینگ پنگ جام باشگاه های استان تهران گفت: تلاش می شود زمینه حضور ورزشکاران قهرمان این…

     

     

     

    بایرام پور در مراسم افتتاحیه مسابقات جام باشگاه های استان تهران:

    زمینه حضور قهرمانان پینگ پنگ در مسابقات و اردوهای خارج از کشور فراهم می شود

    رئیس هیأت پینگ پنگ استان تهران در مراسم افتتاحیه مسابقات پینگ پنگ جام باشگاه های استان تهران گفت: تلاش می شود زمینه حضور ورزشکاران قهرمان این رشته را در مسابقات و اردوهای خارج از کشور فراهم آوریم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از سایت ورزش و جوانان استان تهران ، در این مراسم که با حضور پیشکسوتان و قهرمانان نامی کشور در سالن حجاب برگزار شد، محمد بایرام پور ضمن قدردانی از مسئولین باشگاه ها، ورزشکاران، مربیان، داوران و عوامل برگزاری مسابقات باشگاه های پینگ پنگ استان تهران، هدف از برگزاری این مسابقات را سه علت عمده عنوان نمود که یکی، ارج نهادن به مسابقات دسته جات در رده های مختلف سنی است که اثرگزارترین عنصر و مهمترین معنای ورزش پینگ پنگ به حساب می آید.

    وی معتقد است که صرف نظر از آموزه ها، دهش و مواهب گسترده و عمیق فنی، اخلاقی و مدیریتی که ورزشکاران، داوران، مربیان، تماشاچیان، خانواده ها و مسئولین هرکدام به نحوی از برگزاری این مسابقات از آن بهره می برند، لذت احقاق حقوقی است که در مسیر برگزاری مسابقات جملگی بهره مند می شوند و می تواند از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

    رئیس هیأت پینگ پنگ استان تهران، هدف دوم از برگزاری این مسابقات را تامین بخشی از امکانات مورد نیاز قهرمانان دانست و ادامه داد: سومین هدف، ارتقاء سطح کمی و کیفی و شناسایی پدیده ها، استعدادها و نخبگان این ورزش و بارور نمودن استعدادهای شان برای طی نمودن درجات کشوری و جهانی است.

    گفتنی است به علت تعدد برگزاری مسابقات مختلف و اولوبت برگزاری دیگر مسابقات، مسابقات هفتگی تا اطلاع ثانوی برگزار نمی گردد.

    ***********************************************

     

     

     

    با حضور ۱۴ باشگاه در سالن حجاب برگزار می شود

    ۸ اسفند،زمان آغاز مسابقات پینگ پنگ بانوان باشگاه های استان تهران

    در جلسه قرعه کشی مسابقات پینگ پنگ بانوان باشگاه های استان تهران، اعلام گردید زمان شروع این رقابتها، روز پنجشنبه ۸ اسفندماه در سالن حجاب خواهد بود.

     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از سایت ورزش و جوانان استان تهران جلسه قرعه کشی، دیروز (دوشنبه) با حضور چهارده باشگاه با نام های پاک نژاد اسپرت، سپید گستر آسمان الوند، مهر، ایمان، سماء، نور، جنگل داری و مراتع، شقایق، سراب، سازمان آب، پالایش نفت، حجاب یاس، طلوع و آکادمی صالحین در دفتر هیأت برگزار و مقرر شد در مرحله مقدماتی، بازی ها به صورت دوره ای و در مرحله نهایی به صورت حذفی و رفت و برگشت انجام شود.

    در این جلسه، زهرا میربابایی ضمن تشکر از همراهی و همکاری مسئولین باشگاه ها ؛در راستای تحقق بخشی از شرح وظایف هیأت، شناسایی و کشف استعدادها و فراهم ساختن بستری برای شکوفایی این عزیزان در جهت مطرح شدن آنها در کشور و مسابقات بین المللی، نکاتی را مطرح کرد.

    نایب رییس هیات پینگ پنگ استان تهران، تبلیغ این رشته ورزشی و روی آوردن بانوان به ورزش بویژه ورزش مفرح پینگ پنگ را از جمله اهداف برگزاری مسابقات باشگاه های پینگ پنگ بانوان استان تهران برشمرد.

    براساس برنامه روز اول، این دیدارها بترتیب انجام می شود:

    سراب – حجاب یاس، شقایق- پالایش نفت، مهر – آکادمی صالحین، مراتع و جنگل داری – پاک نژاد اسپرت، سپید گستر آسمان الوند – طلوع و نور – سازمان آب.

    ********************************************

    آغاز مسابقات پینگ پنگ جام باشگاه های استان تهران با استقبال خوب پیشکسوتان و قهرمانان نامی

    در هفته اول مسابقات پینگ پنگ جام باشگاه های استان تهران، سه بازی انجام شد و تیم های گلستان تجارت جنوب، مدرسه پینگ پنگ دکتر آرمند و آکادمی پینگ پنگ تختی ب، به برتری رسیدند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از سایت ورزش و جوانان استان تهران، این رقابتها طی مراسمی با حضور بایرام پور رئیس هیات، پیشکسوتان و قهرمانان نامی کشور، آغاز شد.

    به گفته مدیر برنامه ریزی و اجرایی باشگاه های پینگ پنگ استان تهران، این مسابقات در سه میز بین تیم های آکادمی پینگ پنگ آینده سازان با آکادمی پینگ پنگ تختی ب، آکادمی پینگ پنگ تختی االف با گلستان تجارت جنوب و مدرسه پینگ پنگ دکتر آرمند با مرکز جراحی شفاء آغاز شد که در پایان نتایج زیر بدست آمد:

    – آکادمی پینگ پنگ تختی الف۱ گلستان تجارت جنوب ۴

    – مدرسه پینگ پنگ دکتر آرمند۴ مرکزجراحی شفاء ۲

    – آکادمی پینگ پنگ آینده سازان ۰

    آکادمی پینگ پنگ تختی ب ۴

    رضا فرجی افزود: تیم های گروه مهندسی کیا با سپید گستر آسمان الوند، راک با انجمن پزشکان تهران ، شهید بهشتی با ناشنوایان و پیوند اعضاء و بیماران خاص تهران به علت انعقاد قرارداد با دیگر ورزشکارانی که در مسابقات کشوری یا در مسابقات داخلی خود حضور داشته اند، طی درخواستی از کمیته باشگاه های پینگ پنگ استان تهران، مجوز به تعویق انداختن بازی خود را دریافت کردند.

    وی ادامه داد: نکته قابل توجه حضور گسترده ورزشکاران سنین پایه در این دوره از مسابقات است که نشان از آینده ای روشن و نه چندان دور به منظور معرفی و ارائه ورزشکاران این مقاطع سنی به تیم های ملی می باشد. همچنین رویارویی ورزشکاران کم سن و سال با ورزشکاران با تجربه و قهرمانان برتر کشور با یکدیگر از دیگر محسنات این مسابقات است.

    بنا به همین گزارش، سرداوری این دوره از مسابقات را بهمن رشیدی برعهده داشت. همچنین براساس سیاست های هیأت مبنی بر شناسایی و معرفی داوران مستعد به جامعه ورزش پینگ پنگ، این هفته از چهار جدید استفاده شد که از این تعداد، ادیب نژاد، فرهودی و معماریان مورد تایید سرداور مسابقات قرارگرفتند. ضمن آنکه رسانه های خبری و جراید، استقبال خوبی از رقابتهای هفته آغازین جام نمودند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سه خبر از تنیس روی میز تهران"
    1. امید شمس گفت:

      با سلام هیشه پرداختن به سنین پایه و قهرمانان این رده متضمن آینده روشن برای این رشته بوده است به امید موفقیت روز افزون جناب عالی که همیشه حامی قهرمانان و آینده سازان بوده اید.


    تازه ترین اخبار