امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۱۶:۱۲  آخرین بروزرسانی : اسفند ۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 52984
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با پایان یافتن رقابتهای دسته برتر نونهالان کشور آریا امیری از کردستان مقتدرانه برسکوی قهرمانی ایستاد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسابقات برترینهای نونهالان کشور که از روز گذشته به میزبانی اصفهان برگزار می شود با قهرمانی آریا امیری از کردستان به کار خود پایان داد. آریا امیری بازیکن کردستانی با مربیگری جمیل…

    با پایان یافتن رقابتهای دسته برتر نونهالان کشور آریا امیری از کردستان مقتدرانه برسکوی قهرمانی ایستاد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسابقات برترینهای نونهالان کشور که از روز گذشته به میزبانی اصفهان برگزار می شود با قهرمانی آریا امیری از کردستان به کار خود پایان داد.

    آریا امیری بازیکن کردستانی با مربیگری جمیل لطف الله نسبی موفق شد بدون باخت قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود نماید.رادین خیام بازیکن خوش آتیه تهرانی نیز با یک باخت بر سکوی دوم قرار گرفت.مازیار شماسایی بازیکن خوش تکنیک همدانی با وجود اینکه بدون مربی به این مسابقات اعزام شده بود موفق به کسب مقام سوم شد.

    نتایج  کلی بدست آمده به شرح زیر است:

    ۱-آریا امیری(کردستان) بدون باخت

    ۲-رادین خیام(تهران) با یک باخت

    ۳-مازیار شماسایی(همدان) با سه باخت

    ۴-میلاد عابدیان (اصفهان) با سه باخت

    ۵-آریا امیری حسینی(کردستان) با چهار باخت

    ۶-محمد رضا خورشیدی(مازندران) با پنج باخت

    ۷-علیرضا بابادی وند(خوزستان) با شش باخت

    ۸-کیارش زین العابدینی(قزوین) با هفت باخت

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آریا امیری از کردستان قهرمان نونهالان کشور شد"
    1. جمال مفاخری گفت:

      با عرض تبریک و خسته نباشید خدمت تمامی زحمت کشان پینگ پنگ کردستان که یک تنه مسولیت بخش بزرگی از پینگ پنگ ایران را بعهده گرفته اند وهر روز شاهد درخشش یکی ازاین قهرمانان هستیم آریا امیری نونهالان، متین حیدری نوجوانان، پارسا جنتی و متین لطف الله نسبی جوانان بهنام رحمت پناه و میدیا لطف الله تنیس بزرگسالان و قهرمانان دیگری مانند آریان امیری حسینی آشیل رحیمی فربد کم آزار و … که متاسفانه با تصمیم نادرست ونا بجای فدراسیون در مورد حذف مسابقات قهرمانی کشور اقتدار پینگ پنگ کردستان و سایر استانهای قهرمان پرور کمتر به چشم آمد وظیفه خود میدانم که دست یکایک این عزیزان را ببوسم که بدون کوچکترین چشمداشت مالی فقط بخاطر سربلندی استان عزیزمان کردستان از هیچ کوشش وتلاشی کوتاهی نکرده و نخواهند کرد .براستی جای بسی تاسف است که زحمات پرورش قهرمانان تیم ملی ایران بردوش بزرگان بدون ادعای شهرستانهای قهرمان پرور است و میوه ودست رنج این عزیزان را کسان دیگری برداشت میکنند که بجز نزدیکی وهمراهی با …هیچگونه نقشی در پرورش و آموزش بازیکنان تیم ملی را ندارند به امید ان روز که هر کس جایگاه و نقش خود را در پرورش قهرمانان این کشور بداند ویا لااقل قدر دان استادان واقعی قهرمانان ملی کشور باشند به امید آن روز

    2. فرشید کم آزار گفت:

      باسلام وعرض ادب
      مقام اول نونهالان کشور را به آریای دوست داشتنی و خانواده محترمش تبریک عرض کرده وهمچنین به مربی توانمند کردستان آقای جمیل لطف الله نسبی خسته نباشد

    3. فربد کم آزار گفت:

      سلام
      آریا جان مقام اول نونهالان را به خود و خانواده محترمت تبریک عرض میکنم

    4. پرویز جلالی گفت:

      آریا جان کسب این مقام را به شما و خانواده محترمتان بخصوص به پدر بزرگوارتان که بسیار برای شما زحمت میکشند و همچنین به دوست و مربی ارزشمند آقای جمیل لطف اله نسبی تبریک و خسته نباشید میگم.
      (خانواده جلالی گرگان)

    5. amidi گفت:

      با سلام کسب مقام اول نونهالان کشور به اریا امیری ،حانواده محترمشان ،مربیان و همبازیان محترمش و هیات تنیس رود میز استان کردستان تبریک میگویم.

    6. حمید وحدانی گفت:

      با سلام.
      این موفقیت را باید به پینگ پنگ کردستان تبریک عرض نمود و زحمت کشان واقعی آن را باید ستود.یا حق

    7. محمدزاده گفت:

      این مؤفقیت رو به آریا ورادین تبریک گفته وبرای علی فاضل دوست داشتنی آرزوی سلامت دارم

    8. رادین خیام گفت:

      آریا جان برد و باخت شیرینی هر بازی است از بین ما هم باید یکی انتخاب میشد و خوشحالم که اگر خودم موفق نشدم ولی دوست خوبی مثل تو موفق به انجامش شد .این برد را به تو و خانواده ات و خصوصا خواهر کوچولوی تازه به دنیا آمده ات تبریک می گویم و تو بهترین کادو تولد خواهرت را به خانواده ات بخشیدی .

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        رادین جان وخانواده محترم ودلسوز خیام
        احتراما،دوران قهرمانی همچون عبور عمر آدمی بسیار زودگذر می باشد اما آنچه از یک ورزشکار برجای می ماند اخلاق پهلوانی است که خدا را شکر در وجود نازنین شما موجود است.از جانب ما وخانواده تنیس روی میز شما هم قهرمان خوب تنیس روی میز کشور هستید.
        آفرین برشما و مرحبا برمعرفت پدر بزرگوارتان ومادر گرامی که گلدسته ای همچون شما را در دامان پرمهرومحبت خود پرورش داده اند.
        باتشکر

    9. نادر جلوزان گفت:

      اریا جان کسب قهرمانی کشور را بشما وخانواده محترم تبریک میگویم امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشی همچنین به مربی عزیز اقا جمیل

    10. مادر آریا گفت:

      رادین عزیز با این ابراز محبتت به آریا به همه درس اخلاق و جوانمردی دادی با این روحیه تو پهلوان بودن خودتو به ما ثابت کردی این نشان از تربیت والاییست که خانواده ی محترمت به تو ارزانی داشته اند آفرین به تو و تبریک به خانواده گرامیتان

    11. ودوديان گفت:

      باعرض سلام و تبریک به اریا امیرى وخانواده محترمش ومربیان زحمتکش ایشان بخصوص اقا جمیل و استادعمیدى امیدوارم در اینده براى کشور عزیزمان افتخار افرین باشد.هیات استان کرمانشاه- ودودیان

    12. افشین رحیمی گفت:

      با سلام و عرض تبریک به فرزند دلاور کردستان آریای عزیز و خانواده ی محترمش وهمچنین مربی ارزشمند جناب آقای جمیل لطف اله نسبی .

    13. محمدظاهرشلاني گفت:

      سلام ! اریان جان این قهرمانی رابه شما و تمامی دوستداران وزحمتکشان پینگ پنگ استان کردستان تبریک گفته واین قهرمانی رابه فال نیک گرفته چون بعدازچندین سال این استان صاحب ریس هیت شده که امیدوارم بایک دلی وهمدلی وکارتیمی حق وحقوق خودمان ازفدراسیون طلب کنیم؟؟

    14. به نام خدا

      آفرین به این نونهال عزیز به خاطر چنین رفتار و منشی!

      خیلی ها باید از این پسر بچه های نونهال اخلاق را بیاموزند!

    15. امید شمس گفت:

      با سلام خسته نباشید به همه این قهرمانان و عزیزان دوست داشتنی از رادین عزیز به خاطر بازیهای زیبا و خصوصیات اخلاقی زیباترش تشکر میکنم و تشکر مخصوص از آقای تکابی عزیز به خاطر میزبانیهای بی نقص ومتعدد در سال جاری دارم

    16. جمال حیدرپناه گفت:

      آریا جان دست مریزاد این موفقیت بزرگ و غرورآفرین را به شما، خانواده محترم و مربیان ارزنده و برجسته ات و به سایر زحمتکشان عرصه پینگ پنگ استان قهرمان پرور کردستان تبریک می گویم. هیأت شهرستان بیجار حیدرپناه

    17. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      جناب آقای امیری
      بنده به خوبی به تمام زحماتی که جنابعالی برای آریا عزیز کشیدید و تمام موانعی که در راه ارتقا سطح بازی آریا برای شما ایجاد کردند، واقفم.
      این برد نشانه استعداد آریا و استواری جنابعالی در برابر تمام ناملایمات است و نشان دهنده برحق بودن دیدگاه و منطق جنابعالی است.
      جناب آقای استاد عمیدی ؛ قهرمانی آریا بهترین پاداش برای اجر زحمات جنابعالی است. جا دارد به شما تبریک جانانه و خسته نباشید بگویم.
      جناب آقای خیام
      به شما تبریک میگویم که چنین شیرمرد با اخلاقی تربیت نمودید.

    18. نژاد جهانی گفت:

      با سلام – کسب این افتخار بزرگ را به آریای عزیز و خانواده ارجمندش تبریک میگویم . جا دارد از زحمات همه مربیان و تمامی کسانی که به نحوی در شکل گیری این ظرفیت قهرمانی در آریا دخیل بوده اند قدردانی نماییم ، به ویژه از پدر زحمتکش و پشتیبانش . آریا سرمایه ای است که حفظ او از بدست آوردنش با اهمیت تر است و همگان باید اصول و آداب پهلوان شدن را در این قهرمان تقویت نماییم. متولیان فدراسیون هم باید این اقتدار را که نمونه ای از ظرفیت های غیرقابل انکار کردستان است فرصتی برای استفاده از استعدادهای استان کردستان بکار گیرند .
      نژاد جهانی رئیس هیئت تنیس روی میز استان کردستان

    19. فواد کاسب گفت:

      آریا عزیز
      این قهرمانی را به شما ,خانواده محترمت ویکایک زحمتکشان راستین پینگ پنگ کردستان بخصوص جمیل عزیز تبریک عرض مینمایم.
      این پیروزیها نوید بخش روزهای خوب قهرمانی دوباره بازیکنان این خطه مظلوم درتیمهای ملی ایران و میادین بین المللی است.

      رادین عزیز
      چه زیباست شنیدن اولین تبریک از رقیب و رفیق .
      تعلیم وتربیت وقلب بزرگ و مهربانت سرمشق خوبی برای انسانهایی به ظاهر بزرگ با تفکرات و قلبهای کوچک است.
      قهرمانی شما هم مبارک باد
      با آرزوی دیدن شما بر سکوهای آسیایی و جهانی
      فواد کاسب

    20. هیئت پینگ پنگ شهرستان سنندج گفت:

      با سلام
      احتراما بعرض میرساند آقای پیشیار جنابعالی هیچگونه حق ورود و دخالت درامورات هیئت پر افتخار پینگ پنگ کردستان را نداشته و نخواهید داشت وبزودی جوابیه کاملی از طرف هیئت به اطلاع کلیه علاقمندان پینگ پنگ کشور خواهد رسید

    21. خاله آریا گفت:

      سلام.آریا عزیز و دوست داشتنی ما این قهرمانی پیروزمندانه به تو تبریک میگم و خوشحالم از این که خواهر زاده قهرمانی مثل تو دارم و همیشه بهت افتخار میکنم .و جا دارد به رادین عزیز هم تبریک و بابت اخلاق خوب و روحیه سخاوتمندانش به خانواده محترمش مرحبا بگم.

    22. امین احمدیان گفت:

      سلام اریا تبریک میگم امید وارم همیشه موفق باشی ،ببینیم تو اسلوونی چی کار میکنی

    23. ازتو خیلی ممنونم امین دوست داشتنی

    24. روزبه حقیقی گفت:

      کسب عنوان قهرمانی نونهالان کشور توسط آریا عزیز رو در وحله اول به خود آریا و خانواده و سپس به کلیه زحمتکشان و دلسوزان پینگ پونگ استان کردستان تبریک میگم.

      ارادتمند

      روزبه حقیقی‌

    25. پارسا جنتي گفت:

      اریا جان این موفقیت بزرگ را به تو دوست داشتنی تبریک میگویم.

    26. محمد رضا مهری گفت:

      اریا جان من این بردت را به خودت ووالدین تبریک می گویم

    27. مبین سجادی گفت:

      آریا جان
      این پیروزی باشکوه را تبریک میگویم. با آرزوی موفقیت بیشتر

    28. آشیل گفت:

      آریای عزیز این پیروزی را به خودت و خواهر کوچولوت تبریک می گم

    29. میدیا لطف الله نسبی گفت:

      قهرمانی آریا امیری را به خانواده بزرگ وقهرمان پرور کردستان تبریک عرض کرده جا دارد تا از مربی لایق ایشان جناب آقای جمیل لطف الله نسبی بصورت ویژه ارادت و تشکر و خودم را تقدیم نمایم.
      میدیا لطف الله نسبی

    30. فریبرز سلامی گفت:

      رادین جان

      آفرین بر این منش پهلوانی قبلا هم چندین بار شاهد این رفتار از تو و پدر بزرگوارت بوده ایم از آن جمله در مسابقات انتخابی نونهالان تهران در سال ۹۱ (شیرودی) و مسابقات قهرمانی کشور نونهالان سال ۹۱ در بیرجند و موارد متعدد دیگر.
      آفرین بر تو و پدر محترم و جوانمردت

    31. حسین عالمی گفت:

      رادین جان بهت تبریک میگم برای این منش پهلوانی. با این حرکت به خیلی از دوستان کوچک و بزرگ یاد دادی که اخلاق مهمتر از هرچیز دیگه ای است.
      آریا جان به شما هم تبریک میگم. امیدوارم نماینده شایسته ای برای کشور عزیزمان باشی.


    تازه ترین اخبار