امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۱:۳۲  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 53003
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پیشکسوت پینگ پنگ استان به مسابقات جهانی می رود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،«محمد ساجد» پیشکسوت ۶۳ ساله پینگ پنگ استان در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان جهان که اوایل سال آینده در نیوزیلند برگزار می شود، حضور می یابد. رئیس هیئت پینگ پنگ استان با بیان این مطلب، درباره شرکت ورزشکاران این رشته در…

    پیشکسوت پینگ پنگ استان به مسابقات جهانی می رود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،«محمد ساجد» پیشکسوت ۶۳ ساله پینگ پنگ استان در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان جهان که اوایل سال آینده در نیوزیلند برگزار می شود، حضور می یابد.

    رئیس هیئت پینگ پنگ استان با بیان این مطلب، درباره شرکت ورزشکاران این رشته در مسابقات قهرمانی کشور گفت: مسابقه قهرمانی نونهالان کشور از امروز(چهارشنبه) در اصفهان آغاز می شود که به هر استان هم یک سهمیه اختصاص یافت ولی چون همه هزینه ها بر عهده شرکت کنندگان است، ورزشکاری از خراسان جنوبی اعلام آمادگی نکرد.«حمیدی» افزود: نفر اول مسابقات نونهالان کشور قرار است به مسابقات انتخابی فدراسیون جهان اعزام شود.به گفته وی، «امیرحسین عباسپور» که پارسال عنوان قهرمانی نونهالان کشور را کسب کرد، به علت افزایش سن نمی توانست در این رقابت ها حضور یابد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیشکسوت پینگ پنگ استان به مسابقات جهانی می رود"
    1. نيك خواه- محمد گفت:

      صحبتی از هزینه نشده است.با هزینه شخصی میروند یا از طرف هیات آن شهر پشتسبانی مالی میشوند.با هزینه شخصی که چند نفری هم از تهران اعزام خواهند شد.علیرغم حمایت هایی که هر ساله در بخشنامه های فدراسیون در انجام مسابقات پیشکسوتان کشوری می بینیم متاسفانه هیچ اعزامی از طرف فدراسیون انجام نمی شود.همین الان می توانید به بخشنامه مسابقات پیشکسوتان جام شیرین نوین مراجعه کنید و ادامه بند ۸ آنرا بخوانید.ولی دریغ از یک اعزام.!(البته این حمایتی که انجام نمیشود و فقط شعارش داده می شود ممکن است برای جذاب کردن هر چه بیشتر این مسابقات و اخذ ورودیه ۵۰ هزار تومانی از هر بازیکن باشد.)

    2. ابوالفضل نوفلاح گفت:

      سلام آقای نیکخواه
      نرود میخ آهنی بر سنگ …..
      به شتر گیر دادند و گفتند چرا گردنت کجه؟؟؟؟!!!!! جواب داد: درست نگاه کن ببین کجای من راسته!!!!
      آخه محمد جان تو این مدت کدوم کار درست و اصولی و قانونی انجام داده شده که این یکی بشه؟؟؟!!!!!
      بگذریم …………


    تازه ترین اخبار