امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۱:۵۳  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 53043
    ارسال خبر چاپ خبر
  •         لیگ برتر  پیروزی دانشگاه آزاد بر پتروشیمی نوری عسلویه . به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه مستقل اطلاع رسانی تنیس روی میز ج.ا.ایران از استان بوشهر و شهرستان جم ، هفته نهم از سری مسابقات لیگ برتز تنیس روی میز بزرگسالان ایران رأس ساعت ۱۵ یکشنبه…

     

     

     

     

    لیگ برتر  پیروزی دانشگاه آزاد بر پتروشیمی نوری عسلویه .

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه مستقل اطلاع رسانی تنیس روی میز ج.ا.ایران از استان بوشهر و شهرستان جم ، هفته نهم از سری مسابقات لیگ برتز تنیس روی میز بزرگسالان ایران رأس ساعت ۱۵ یکشنبه مورخ یازده اسفند بین تیم های دانشگاه آزاد صدر نشین حال حاضر این رقابت ها و پتروشیمی نوری عسلویه تیم سوم جدول برگزار و در پایان دانشگاه آزاد موفق به شکست میزبان خود گردید .

     

    در این مسابقه ابرهیم رحمانی سرمربی پتروشیمی نوری عسلویه با تغییر ارنج نسبت به بازی های قبل ، این بار واحد مالمیری را در ترکیب دو نفره و در کنار مهران احدی قرار داده تا بتواند ضمن پیروزی در بازی دو نفره شانس نوری عسلویه را در بازی پنجم نیز افزایش دهد ، اقدامی که بعدأ با رویت نتایج حاصله برای این مربی ممکن نگردید.

     

    در همین راستا محسن خطیون یار پنج نوری عسلویه در ارنج بازی در مقابل نیما عالمیان قرار گرفت تا پیروزی احتمالی این ورزشکار توانمند دانشگاه در مقابل خطیون حاصل گردد .

     

    اما نکته جالب اینکه ترکیب دو نفره احدی و مالمیری در مقابل نیما عالمیان و شایان ملکی شکست را پذیرا گردیده و پس از آن هم نیما عالمیان و بهنام رحمت پناه با دو پیروزی در مقابل خطیون و طاهرخانی در ابتدای بازی ها ۳-۰ از رقیب خود جلو افتادند .

     

    در حالیکه پیروزی نیما عالمیان بر محسن خطیون از قبل متصور بوده اما شکست طاهرخانی در مقابل بهنام رحمت پناه با تجربه از پیروزی های تأثیرگذار دانشگاه آزاد در این رقابت به شمار می رود .

     

    رحمت پناه در لیگ سال جاری و همچون سال های اخیر ثابت نموده که هنوز از بازیکنان توانمند و امتیاز آور میادین داخلی کشور می باشد .

     

    بازی بعدی بین افشین نوروزی و پوریا عمرانی برگزار که با توجه به سه پیروزی دانشگاه آزاد ، این میدان می توانست در صورت پیروزی نوروزی در مقابل رقیب جوان خود حکم تعیین تکلیف پتروشیمی نوری عسلویه را بازی نماید که عمرانی جوان با انجام بازی درخور ضمن پیروزی در این میدان امید را مجدد به بوشهری ها برگردانده تا رقابت های بعدی وضعیت این دو تیم را مشخص نماید .

     

    مهران احدی بازیکن با تجربه کشورمان از پتروشیمی عسلویه بازهم با پیروزی بر یک جوان دیگر ثابت نمود که در ورزش و به خصوص تنیس روی میز سن و سال مطرح نیست ، این بازیکن با شکست ۳-۰میدیا لطف اله نسبی توانست شرایط را برای تیمش تا حدودی سر و سامان ببخشد .

     

    اما پیروز شایان ملکی در مقابل واحد مالمیری به واقع آب سردی بود بر سخت کوشی ورزشکاران پتروشیمی نوری عسلویه ، چرا که مربی تیم نوری عسلویه با تغییر ارنج ، بر روی امتیاز مثبت این بازی حساب ویژه ای باز کرده بود ، گفته می شود که واحد مالمیری شرایط جسمانی مناسبی را برای انجام این مسابقه نداشته اما نزدیک بودن این بازی و دو گیم پیروزی مالمیری در مقابل رقیب جوان تر از خود و پیروزی ۳-۲ ملکی نه تنها هیچ چیز از ارزشهای شایان ملکی نمی کاهد بلکه این ورزشکار با دو پیروزی مهم در بازی های دو نفره و انفرادی ، نقشی مهم در پیروزی دانشگاه آزاد بعهده داشته است .

     

    اما به واقع یکی از حساس ترین پیروزی ها را محسن خطیون برای نوری عسلویه کسب کرد ، این بازیکن خوب کشورمان که در هفته های قبل با قرار گرفتن در جایگاه شماره پنج تیم خود تا این لحظه بر تمامی نفرات پنجم تیم های رقیب پیروز گردیده بود ، این بار با دارا بودن فرصت انجام دو بازی انفرادی ، بازی دوم خود را با شایستگی در مقابل رحمت پناه با تجربه پشت سر گذاشته تا باز هم امید به کسب حداقل نتیجه مساوی در بین نمایندگان بوشهر زنده گردد .

     

    نیما عالمیان با پیروزی در بازی دوم انفرادی و در مقابل حمید رضا طاهرخانی و با احتساب یک پیروزی انفرادی دیگر در مقابل محسن خطیون و همچنین موفقیت در بازی دو نفره ، با سه پیروزی از اصلی ترین عوامل پیروزی دانشگاه آزاد در این دیدار حساس بوده است .

     

    حالا این مسابقه با تمام پایین و بالا شدنش به رو در رویی دو نفر از ورزشکاران بسیار توانمند تنیس روی میز ایران کشیده شده ، مهران احدی به نمایندگی از پتروشیمی نوری عسلویه از یک طرف و افشین نوروزی به نمایندگی از دانشگاه آزاد ازطرف دیگر ، بازیکنانی که در ۱۰ سال اخیر و در ترکیب اصلی تیم ملی بزرگسالان همواره در کنار یکدیگر قرار داشته اند و جالب اینکه در میادین داخلی نیز در ترکیب تیم های مختلف بارها رو در روی یکدیگر ظاهر شده اند ، تا قبل از این بازی دانشگاه آزاد که از ابتدای مسابقه پیش بوده کماکان برتری خود را با حساب ۵-۳ به حریفش دیکته کرده بود ،

     

    افشین نوروزی که بازی اول خود در این مسابقه را در مقابل پوریا عمرانی با شکست از رقیب جوانش پشت سر گذاشته ، این بار آمده بود تا تلافی کند ، علی رغمی که گیم اول رویارویی احدی و نوروزی به سود مهران احدی از نوری عسلویه به پایان رسید ، اما افشین نوروزی با پیروزی در سه گیم متوالی موفق گردید ضمن پیروزی ۳-۱ در مقابل رقیب دیرینه خود ، نتیجه کلی بازی را با حساب ۶-۳ به نفع دانشگاه آزاد رقم بزند .

     

     

     

    دانشگاه آزاد تهران ۶/ پتروشیمی نوری عسلویه۳

     

     

     

    بازی دونفره

     

    نیما عالمیان و شایان ملکی ۳ (۱۱-۸ ، ۱۰-۱۲ ، ۸-۱۱ ، ۱۱-۴ ، ۱۱-۸) ۲ مهران احدی و واحد مالمیری

     

     

    بازی های انفرادی

     

    نیما عالمیان ۳ (۱۱-۳ ، ۱۱-۸ ، ۹-۱۱ ، ۱۱-۷) ۱ محسن خطیون

     

    بهنام رحمت پناه ۳ (۱۱-۹ ، ۱۱-۹ ، ۱۱-۹) ۰ حمید رضا طاهرخانی

     

    افشین نوروزی ۲ (۱۱-۶ ، ۷-۱۱ ، ۱۵-۱۳ ، ۱۱-۱۳ ، ۸-۱۱) ۳ پوریا عمرانی

     

    میدیا لطف الله نسبی ۰ (۵-۱۱ ، ۹-۱۱ ، ۵-۱۱) ۳ مهران احدی

     

    شایان ملکی ۳ (۱۰-۱۲ ، ۱۱-۷ ، ۱۳-۱۱ ، ۸-۱۱ ، ۱۱-۷) ۲ واحد مالمیری

     

    نیما عالمیان ۳ (۱۴-۱۲ ، ۱۱-۷ ، ۱۱-۷) ۰ حمید رضا طاهرخانی

     

    بهنام رحمت پناه ۲ (۱۱-۱۳ ، ۱۱-۵ ، ۱۱-۶ ، ۱۴-۱۶ ، ۸-۱۱) ۳ محسن خطیون

     

    افشین نوروزی ۳ (۱۱-۱۳ ، ۱۱-۱ ، ۱۱-۷ ، ۱۱-۶) ۱ مهران احدی

     

    میدیا لطف اله نسبی …………………………………………………………. پوریا عمرانی

     

    گیم های گرفته شده دانشگاه ازاد : ۲۲ گیم های گرفته شده پتروشیمی نوری عسلویه : ۱۶

     

    امتیازهای گرفته شده دانشگاه آزاد : ۳۸۵ امتیازهای گرفته شده پتروشیمی نوری عسلویه : ۳۳۷

     

    سرپرستی و مربیگری دانشگاه آزاد را برادران صابری و سرپرستی و مربیگری پتروشیمی نوری عسلویه را شکیبی نسب و رحمانی عهده دار بوده اند .

     

    داریوش ضرغام پور داور بین المللی و رئیس سازمان لیگ به عنوان سرداور این مسابقات حضور داشته و آقایان محمود همت و محمد قاسم عموییان از داوران بین المللی به همراه مهرتاش لاله رو داور درجه یک کشورمان قضاوت این مسابقه حساس را بعهده داشته اند . ضمن اینکه سیروس صادر پور رئیس هیآت تنیس روی میز استان بوشهر از طرف سازمان لیگ ناظر این مسابقه بوده است .

    مقرر گردیده دیگر بازی هفته نهم فی مابین تیم های پتروشیمی بندر امام از شانس های قهرمانی این دوره از مسابقات و تیم غیر حرفه ای و قعر نشین جدول در روز سه شنبه سیزدهم اسفند در تهران برگزار گردد.

    این مسابقه طبق برنامه می بایست به میزبانی پتروشیمی بندر امام و در ماهشهر برگزار می گردید که ظاهرأ طبق توافق قرار است در تهران برگزار گردد ، به نظر می رسد متولیان پتروشیمی و فدراسیون درصدد کمک به شورای شهر بابل به منظور جلوگیری از افزایش هزینه های این تیم محلی بوده و به همین منظور این مسابقه به جای ماهشهر در تهران برگزار می گردد !!!!

    حالا به فاصله یک هفته مانده به هفته آخر لیگ برتر و با احتساب پیشبینی پیروزی پتروشیمی در مقابل شورای شهر بابل ، رویارویی دانشگاه آزاد تهران با پتروشیمی بندرامام با فاصله دو امتیازی از یکدیگر و بسیار حساس تر از قبل پیگیری خواهد شد ، بطوریکه ماهشهری ها برای قرار گرفتن در صدر بازی های رفت و برگشت فقط می بایست با پیروزی میدان را ترک نمایند .

    هفته دهم لیگ برتر نیز در تاریخ ۱۹ اسفند برگزار و بازی های پلی آف نیز در هفته اول فروردین سال آینده آغاز می گردد .

     

    در این مرحله تیم های اول و چهارم جدول اصلی و از طرفی تیم های دوم و سوم مجموع امتیازات رفت و برگشت برای مشخص شدن تیم های حاضر در مراحل فینال و رده بندی ، بصورت رفت و برگشت به مبارزه پرداخته تا سرانجام لیگ برتر تنیس روی میز کشورمان تیم های برتر خود را با برگزاری رقابت های پایانی مشخص نماید .

     

    با برگزاری یک دیدار از هفته نهم لیگ برتر تنیس روی میز ، دانشگاه آزاد ، پتروشیمی ماهشهر ، پتروشیمی نوری عسلویه ، تله کابین گنجنامه همدان و شورای شهر بابل به ترتیب با ۱۸ ، ۱۴ ، ۱۰ ، ۷ و بدون امتیاز در رده های اول تا پنجم قرار گرفته اند

     

    در این هفته تله کابین گنجنامه همدان استراحت داشته است

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیگ برتر پیروزی دانشگاه آزاد بر پتروشیمی نوری عسلویه"
    1. بابك زرگر گفت:

      سلام،
      تیم دانشگاه آزاد، برادران صابری عزیز، خسته نباشید،،

    2. امين از شهرستان جم گفت:

      با سلام

      مهران احدی و افشین نوروزی دو تن ازقهرمانان بسیار با اخلاق و دوست داشتنی هستند . تشکر ویژه از اقای شکیبی نسب بخاطر برگزاری مسابقات در شهر جم


    تازه ترین اخبار