امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۲:۱۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 53089
    ارسال خبر چاپ خبر
  • حضور فرشید طالبی در بین پینگ پنگ بازان فارس. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فرشید طالبی بازیکن با اخلاق و ارزنده فوتبال فجر سپاسی شیراز که ابتدا به سپاهان پیوست و در حال حاضر عضو تیم تراکتور سازی تبریز می باشد و با این تیم در سال ۹۲ قهرمان جام حذفی شدند. روز یکشنبه…

    1

    حضور فرشید طالبی در بین پینگ پنگ بازان فارس.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فرشید طالبی بازیکن با اخلاق و ارزنده فوتبال فجر سپاسی شیراز که ابتدا به سپاهان پیوست و در حال حاضر عضو تیم تراکتور سازی تبریز می باشد و با این تیم در سال ۹۲ قهرمان جام حذفی شدند. روز یکشنبه ۱۱/۱۲/۹۲ در خانه پینگ پنگ شیراز به همراه پدر و برادر و جمعی از دوستانش ساعاتی را ر جمع خانواده تنیس روی میز حضور پیدا کردند و مورد استقبال آقای مهدی ترابی، ریاست محترم هیات تنیس روی میز استان قرار گرفتند.

    2

    غلامعلی متحد مدیر اجرایی هیات تنیس روی میز استان اعلام نمود که تمام ملت یران برای پیروزی تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی برزیل دعاگو هستند و هیات تنیس روی میز استان فارس برای بازیکنان با اخلاقی مثل آقای فرشید طالبی آرزوی موفقیت روز افزون دارد. سپس با هماهنگی روابط عمومی با حضور محمد علی روئین تن بازیکن ارزشمند تیم ملی تنیس روی میز کشور و آقای میعاد مکیف مربی ارزشمند ایشان عکس یادگاری گرفته شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حضور فرشید طالبی در بین پینگ پنگ بازان فارس(تصویری)"
    تازه ترین اخبار