امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۸:۳۳  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 53210
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برگزاری مسابقات تنیس روی میز پسران منطقه سه دانشگاههای کشور در یزد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات قهرمانی پسران منطقه سه دانشگاههای کشور ۱۳ و ۱۴ اسفند با شرکت ۱۲ تیم در دانشگاه یزد برگزار گردید. در این سری از مسابقات تیمهای دانشگاه سمنان، دانشگاه بیرجند دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری،…

    3

    برگزاری مسابقات تنیس روی میز پسران منطقه سه دانشگاههای کشور در یزد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات قهرمانی پسران منطقه سه دانشگاههای کشور ۱۳ و ۱۴ اسفند با شرکت ۱۲ تیم در دانشگاه یزد برگزار گردید. در این سری از مسابقات تیمهای دانشگاه سمنان، دانشگاه بیرجند دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه مهندسی فن آوریهای نوین قوچان، دانشگاه بجنورد، دانشگاه صتعتی شاهرود، دانشگاه مازندران، دانشگاه گلستان، دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه یزد شرکت داشتند که مسابقات تیمی در ۴ گروه ۳ تیمی برگزار گردید که از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی صعود کردند که بعد از برگزاری مسابقات حذفی نتایج زیر به دست آمد:

     

    قهرمان مسابقات تیم دانشگاه یزد شد که بازیکنان این تیم آقایان محمد هادی صادقی، مصطفی نورمحمد زاد، امیرمحمد صادقی و محمود صالح بودند.

    مقام دوم را تیم دانشگاه فردوسی مشهد کسب کرد و مقام سوم مشترک را تیمهای دانشگاه بجنورد و دانشگاه مازندران کسب کردند.

     

    پس از بازیهای تیمی بازیهای انفرادی و دوبل بین بازیکنان شرکت کننده برگزار گردید که مسابقات انفرادی بین ۴۱ بازیکن به صورت حذفی برگزار گردید که بعد از انجام ۴۰ بازی آقای مسیح قربانی از دانشگاه مازندران به قهرمانی رسید و آقای محمد هادی صادقی از دانشگاه یزد دوم شد مقام سوم مشترک نیز به آقایان امیر محمد صادقی و محمود صالحی از دانشگاه یزد رسید.

     

    در بازیهای دوبل که بین ۱۵ تیم و به صورت حذفی برگزار گردید فینالی کاملا یزدی بین بازیکنانی از دانشگاه یزد برگزار گردید که آقایان محمد هادی صادقی و مصطفی نورمحمدزاد اول شدند و آقایان امیرمحمد صادقی و محمود صالح دوم شدند در بازیهای دوبل مقام سوم مشترک به آقایان مسیح قربانی و علی حسینی مقدم از دانشگاه مازندران و آقایان محمدرضا هاشمی فر و معین عزآبادیان از دانشگاه فردوسی مشهد رسید.

     

     سرداوری این سری از مسابقات به عهده آقای حسین کبودساز داور خوب و بین المللی یزدی بود.

    با تشکر ازسامان سجودی روابط عمومی هیئت تنیس روی میز شهرستان یزد.

     

     1

    2

      4

    5

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات تنیس روی میز پسران منطقه سه دانشگاههای کشور در یزد‎"
    تازه ترین اخبار