امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۴:۰۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 5327
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پریسا صمدی، عضو تیم ملی  پینگ‌پنگ در شرایطی به مسابقات «کاپ آسیایی» چین اعزام شد که چندی است تیم  ملی بانوان از وجود سرمربی بی بهره است. پوستین دوز، نایب رییس فدراسیون پینگ‌پنگ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان گفت: خانم بهناز رجبیان حدود…

    پریسا صمدی، عضو تیم ملی  پینگ‌پنگ در شرایطی به مسابقات «کاپ آسیایی» چین اعزام شد که چندی است تیم  ملی بانوان از وجود سرمربی بی بهره است.
    پوستین دوز، نایب رییس فدراسیون پینگ‌پنگ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان گفت: خانم بهناز رجبیان حدود ۲۰ روز است که با تیم ملی تمرین می‌کند و مشکلی هم در این رابطه وجودندارد.وی ادامه داد: بنا بود که برای بانوان یک مربی خارجی بیاوریم که به دلیل مشکلات مالی این موضوع محقق نشده و به این جمع بندی رسیدیم که در بین مربیان داخلی فردی را که دارای برنامه‌ریزی مشخصی است به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کنیم.

    وی با بیان این که سرمربی تیم ملی بانوان به زودی مشخص خواهد شد، افزود: در حال حاضر حضور مربی در تیم ملی کافی است و برنامه‌های لازم را با بچه‌ها تمرین می‌کند.

    پوستین دوز، ادامه داد: پریسا صمدی برای حضور در مسابقات آسیایی چین اعزام کرده و مابقی بازیکنان به مسابقات گلستان اعزام شدند.

    نایب رییس فدراسیون پینگ‌پنگ درباره اعزام نشدن مربی خانم به همراه پریسا صمدی به این مسابقات، گفت: با توجه به شرایط برگزاری این مسابقات تنها می توانستیم یک سرمربی به همراه تیم اعزام کنیم.

    وی در عین حال تصریح کرد: پیش از این بنا بود این مسابقات در ژاپن برگزار شود و خانم سموعی به عنوان سرمربی به همراه پریسا صمدی اعزام شود که با تغییر میزبانی چینی و تغییر شرایط نمی‌توانستیم برای هر پینگ‌پنگ باز یک مربی اعزام کنیم، در نتیجه‌ یک سرمربی مرد به همراه تیم اعزام شد.

    وی خاطر نشان کرد: این مسابقات برای پریسا صمدی تجربه بسیار خوبی خواهد بود، اما در مجموع نمی‌توان با توجه به جایگاه تیم بانوان در پینگ‌پنگ انتظار خاصی از ملی پوش کشورمان در این مسابقات داشت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حرفهای تکراری خانم نائب رئیس: درباره مربی خارجی برای بانوان"
    تازه ترین اخبار