امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۵:۱۳  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 53301
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز گفت: علت میزبانی آبادان برای برگزاری اردوی تیم ملی، نزدیک بودن آب و هوای آنجا به کشور هندوستان است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محسن شیشه‌گرها مربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی تیم ملی جوانان از…

    مربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز گفت: علت میزبانی آبادان برای برگزاری اردوی تیم ملی، نزدیک بودن آب و هوای آنجا به کشور هندوستان است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محسن شیشه‌گرها مربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی تیم ملی جوانان از فردا به میزبانی آبادان برگزار می‌شود و از این جهت این شهر را انتخاب کردیم که آب و هوای نزدیکی به کشور هندوستان که محل برگزاری رقابت‌هاست دارد.

     

    وی ادامه داد: سروش امیری‌نیا، آرمان حاجی‌ئی، حامد باشت باوی ۳ بازیکنی هستند که قرار است عازم مسابقات هند شوند که اوایل فروردین ماه ۱۳۹۳ برگزار می‌شود. سایر نفرات حاضر در اردو نیز به عنوان یار تمرینی و هم آمادگی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی با این ۳ بازیکن تمرین خواهد کرد.

     

    مربی تیم ملی جوانان با اشاره به حضور بازیکنان آینده دار در تیمش در خصوص حامد باشت باوی گفت: باشت باوی بازی‌های خوبی را از خو در مسابقات مختلف به نمایش گذاشته است. وی در جام فجر بزرگسالان موفق شد ۴ بازیکن قدرتمند هندی را شکست دهد و تا مرحله ۸ بازیکن برتر پیش برود. خوشبختانه بازیکنان خوبی در تیم ملی جوانان حضور دارند و امیدوار کننده ظاهر شده‌اند. به طور قطع با تداوم اردوها، آنها نیز آماده‌تر خواهند شد.

     

    شیشه‌گرها در پایان تأکید کرد: بعد از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی برنامه‌هایی را برای جوانان درنظر داریم که اجرا خواهیم کرد تا برای مسابقات آسیایی و پیش رو آماده شویم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شیشه گرها:میزبانی آبادان به دلیل آب و هوای نزدیکش به هند است/۳ یازیکن عازم هند می‌شوند"
    1. کارمند فدراسیون گفت:

      با سلام خدمت جناب علوی
      لطفا این توضیح منطقی پایگاه مستقل را در قسمت دیدگاه ها ثبت فرمایید
      ممنون از لطف شما

      توضیح پایگاه مستقل :

      ۱. برگزاری اردو و تمرینات مستمر برای ارتقا تنیس روی میز کاری خوب و پسندیده می باشد و برای تأثیرگذاری مناسب در این زمینه می بایست به اردوهای شبانه روزی با کیفیت از جمله حضور حریفان تمرینی قویتر توجه ویژه ای را مبذول داشت ، همچنان که تأثیرات این نمونه برنامه ها در گذشته برای همگان ثابت گردیده است .

      ۲.نسبت به ادوار گذشته ، اعزام سه بازیکن جوان به تورنمنتی بین المللی که حکم انتخابی بازی های آسیایی جوانان آسیا را نیز دارد ، در صورت عملی شدن اقدامی خوب و پسندیده می باشد .

      ۲. خوب است در صورت تصویب این اردو ، تاریخ شروع اردو و پایانش اعلام تا بتوان در رابطه با تأثیرگذاری و همسان سازی محیطی آبادان و هند بیشتر توضیح داد ، به نظر می رسد با توجه به بیانات کلی مربی محترم ، برگزاری این اردو و تاریخ دقیق آن هنوز قطعی نشده است .

      ۳.جدا از حامد باشت باوی ، آرمان حاجی ئی و حتی متین حیدری نیز با دارا بودن فاکتورهای لازم برای ارتقا ، از نیروهای مستعدی می باشند که باید در میادین متفاوت حضور داشته تا ضمن بررسی بیشتر وضعیت به تجارب ارزنده ای دست پیدا کنند، انشاالله جناب مربی محترم با توجه به حساسیت های خاص این گروه سنی و همچنین جلوگیری از حرف و حدیث های حاشیه ای ، در مصاحبه های بعدی در رابطه با دیگر مستعدین نیز مواردی را مطرح می نمایند .

      ۴. به نظر می رسد با این مصاحبه ، فدراسیون حال حاضر تنیس روی میز پیشاپیش تصمیمش را در رابطه با عدم اعزام دختران مستعد ایرانی برای حضور در کشور هند و انتخابشان برای بازی های آسیایی جوانان گرفته و چه خوب بود در این زمینه نیز شرایط حضور دختران مستعدمان نیز فراهم می شد ، البته انتظار می رود خانم ها لیموچی و ابری از بانوان حاضر در ترکیب کمیته فنی و همچنین سرکار خانم رجبیان مربی تیم ملی جوانان دختر برای پیگیری حقوق دختران و حمایت از این مستعدین به وظایف ذاتی خود برای احقاق حقوق بانوان بیش از گذشته توجه فرمایند.

    2. علی خلیفه اصل گفت:

      فرض کنید شما یکی از بازیکنانی هستید که به اردو دعوت شده اید و به سفر نمی روید.آیا میل دارید در اردو شرکت کنید و بعد پس از مصرف چند رویه به خانه برگردید و دیگران به خارج از کشور بروند؟اگر اردو باکیفیت باشد بله می توان گفت که ارزش دارد اما اگر اردو با کیفیت نباشد چه؟


    تازه ترین اخبار