امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۱:۵۴  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 53304
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در حالی که تکلیف ۳ ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شده کمیته فنی اختیار انتخاب ۲ نفر دیگر را بر عهده سرمربی گذاشته است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات قهرمانی جهان تنیس روی میز ۸ تا ۱۶ اردیبهشت ۹۳ برگزار…

    در حالی که تکلیف ۳ ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شده کمیته فنی اختیار انتخاب ۲ نفر دیگر را بر عهده سرمربی گذاشته است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات قهرمانی جهان تنیس روی میز ۸ تا ۱۶ اردیبهشت ۹۳ برگزار می‌شود این در حالیست که هنوز تکلیف ۵ بازیکن نهایی تیم ملی کشورمان مشخص نشده است.

     

    طبق اعلام کمیته فنی فدراسیون، نوشاد و نیما عالمیان بدون حضور در مسابقات انتخابی به صورت مستقیم به عنوان نفرات اول و دوم تیم ملی انتصاب شدند.

     

    تکلیف نفر سوم اعزامی به ژاپن را هم برگزاری ۲ مرحله مسابقات دسته برتر مشخص کرد که پوریا عمرانی بود. اما برای شناخت نفر چهارم و پنجم مسابقات انتخابی تأثیری نداشته و طبق اعلام قبلی فدراسیون احمد جعفری‌پور، سرمربی تیم ملی باید تصمیم بگیرد و جعفری‌پور هم تاکنون سکوت کرده و مشخص نیست چه کسی به همراه برادران عالمیان و عمرانی راهی ژاپن خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم ملی تنیس روی میز ایران در انتظار انتخاب سرمربی"
    1. محسن بهنام گفت:

      با سلام
      فکر کنم یکی از انتخاب ها افشین نوروزی باشد چرا که از مسابقات دهه فجر تا کنون خیلی خوب کار کرده است و آماده تر است و نفر بعدی هم به احتمال زیاد از جوانان خواهد بود که به نظر منطقی است.


    تازه ترین اخبار